Glossybox grudniowy już u mnie ! :)

wtorek, 11 grudnia 2012

Ile ja się na niego naczekałam :) Najpierw na info o wysyłce, a dzisiaj na kuriera. Dotarł o 18.00!
Czekanie niesamowicie się dłużyło :) Ale już jest u mnie ... i to chyba najlepszy jak do tej pory glossiak :)
Nie dość, że wygląda ślicznie i świątecznie, to jeszcze zawiera takie produkty, że aż krzyknęłam wow!
Zapraszam do obejrzenia pudełeczka wraz ze mną :)


Tak wyglądało, zanim się do niego dobrałam ;)
Następnie rozwiązałam tą cudną wstążeczkę i moim oczom ukazały się następujące cudeńka :)


Prezenty od Glossy :) - karteczka z informacją, kartki, które możemy przywiązać do prezentów,
ogrzewacz do rączek, który niesamowicie zachwycił mojego narzeczonego ;)
voucher 30 zł na zabieg kosmetyczny i trwałą depilację do Yasumi.


Nasz grudniowy glossik po otworzeniu ;) Ale zerknijmy na kolejne produkty :)




Pełny produkt - Model CO Lip Duo, czyli szminka i błyszczyk w jednym
wraz z wbudowanym lusterkiem. Kolorek iście jesienny, ale i w zimie go wykorzystamy ;)


Krem Steam Cells Cream Clarena z roślinnymi komórkami macierzystymi,
które stymulują odnowę naskórka oraz syntezę kolagenu i elastyny.
Natomiast zawarty w nim Antileukine 6 hamuje powstawanie stanu zapalnego
oraz zmniejsza ryzyko podrażnień skóry, tak zapewnia nas producent.


Scottish Fine Soaps Company Au Lait Body Milk - balsam do ciała,
który dzięki zawartej w nim mieszance naturalnych składników nawadnia
i wygładza naszą skórę oraz przywraca jej naturalny blask i nawilżenie.


Ogrzewacz do moich wiecznie zziębniętych łapek :) super działa i jest prześliczny :)


Suchy szampon Batiste - o zapachu cherry. W ciągu minuty nasze włosy stają się czyste,
pachnące i świeże, bez konieczności użycia wody. Wypróbuję i opiszę :)


Yasumi Micellar Liquid 3 in 1 - płyn micelarny do oczyszczania, demakijażu
oraz tonizacji skóry dla każdego typu cery, także tej wrażliwej.
Można stosować do demakijażu oczu, nie zostawia uczucia lepkości dzięki beztłuszczowej formule. 


Produkt VIP :) oj jak on mnie ucieszył. Nie dość, że Kryolan,
to jeszcze mój ostanimi czasy najbardziej lubiany kosmetyk,
eyeliner kremowy HD o intensywnym kolorze i wygodnym sposobie aplikacji :)
Pełny produkt wart 50 zł ! :) 

Dziękuję Glossy! To jedno z najlepszych, ba najlepsze jak do tej pory pudełko :)
Już nie mogę się doczekać testowania oraz Goldenka,
który już w następny poniedziałek do nas zawita :)

A jak Wam się podoba grudniowy Glossy?:)

5 komentarzy:

  1. Zostałaś Otagowana :)
    Zapraszam: http://panidomunazakupach.blogspot.com/2012/12/liebster-blog-kolejne-podejscie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. super produkty. A ten kryolan to pełnowymiarowy produkt? ile on ma gram? ps zapraszam na konkurs świąteczny z Home&YOu

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, pełnowymiarowy, bodajże 6g. zaraz Cię odwiedzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten box, ale to głównie zasługa eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj powiem Ci, że to fakt:) on podbił jego wartość :) dzięki za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)