Promocja w Rossmannie - "Zachowaj energię lata" haul, cz. 2

poniedziałek, 4 września 2017
Dzień dobry

W zeszłym tygodniu pokazałam Wam na blogu pierwszą część zakupów z promocji w Rossmannie. Wpis bardzo przypadł Wam do gustu, więc postanowiłam wrzucić zdjęcia produktów, jakie wrzuciłam do koszyka podczas drugiego podejścia do tejże akcji promocyjnej.


Maski, maseczki wszelakie. W płachcie, oczyszczające, nawilżające, płatki hydrożelowe i wiele innych. W takiej cenie żal było ich nie brać. Mieszkają już w wygodnym miejscu i będą mi umilać wieczorną pielęgnację.




Wróciłam także po kilka produktów do włosów (odżywkę Coconut Milk OGX, Brilliant Brunette od John Frieda, kawiorową Ultime Schwarzkopf, Paczula Wonna Esencja by Wierzbicki&Schmidt, 3 minutową odżywkę Pantene). Oprócz tego do koszyka wrzuciłam maskę L`oreal Czysta Glinka (dla koleżanki) oraz peeling do ust Evree, od którego jestem uzależniona;) 

Wspaniałe produkty, wiele nowości i dużo zaoszczędzonych pieniędzy, więc promocję uważam za bardzo udaną. Rossmann jest numerem jeden, jeśli chodzi o akcje promocyjne. Już szykuję listę zakupową na kolejną :) 

Poprzedni wpis z zakupami z tejże promocji zobaczycie tutaj... 

Znacie któryś z tych produktów?



4 komentarze:

  1. Wow, całkiem nieźle się okupilaś, ja kupiłam tylko kilka płatków pod oczy...
    Maseczkę z L'Oreal mam i świetnie się u mnie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta promocja szczególnie mnie nie zachęciła :) za to czekam już na kolejną!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszalałaś z tymi zakupami. Jednak produkty na pewno się nie zmarnują :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)