Nowości w Rossmannie - to będzie piękna jesień

wtorek, 5 września 2017
Dzień dobry

Przy okazji sporządzania listy zakupowej na promocję -49% zajrzałam do zakładki z zapowiedziami nowości, jakie wejdą do sprzedaży we wrześniu i kolejnych miesiącach. Muszę przyznać, że spośród wielu stron wybrałam kilka kosmetyków, na które na pewno będę czekać. Postanowiłam Wam je pokazać, bo może i Wam wpadną w oko :)



Paleta Maybelline The Rock Nudes to już trzecia wersja kolorystyczna w portfolio tej marki. Mam poprzednie dwie i jestem z nich ogromnie zadowolona. Cienie mają super pigmentację, nakłada się je szybko, dobrze się blendują i ładnie prezentują. No no... może i na tę wersję zapoluję. 


Nowość Wibo - Modern Eyeshadow Palette jest bardzo inspirowana droższymi markami, ale kolorystyka bardzo do mnie trafia! Podobnie, jak w przypadku palety Maybelline, posiadam poprzednią wersję palety Wibo i uważam ją za jedną z lepszych, dziennych zestawów cieni. Na tą muszę zapolować! W sprzedaży od października.


Czas na błyskotki w makijażu, pomoże nam w tym Lovely Shine Babe. Paleta 6 iskrzących jak gwiazdy cieni, pojawi się w szafie w październiku. Podobają mi się trzy górne odcienie, więc tu się jeszcze zastanawiam. 


Lovely Silver & Gold Ombre Highlighter wygląda i zapowiada się ciekawie. Przyjrzę mu się, ale raczej wygra zdrowy rozsądek, który mówi mi, że mam za dużo rozświetlaczy.


Lovely Ombre Blusher kusi mnie bardzo mocno. Róże tej marki uwielbiam, a ten może być ciekawy.


Kolejna nowość od Lovely to Bamboo Loose Powder dla maksymalnego zmatowienia skóry. Opis brzmi intrygująco "Transparentny, matujacy puder bambusowy do twarzy. Zwiera 35% ekstraktu z pędów bambusa, który silnie absorbuje sebum. Zapewnia efekt matowej cery na wiele godzin. FORMULA TALC FREE. UWAGA: Puder zniewala słodkim zapachem!". W sprzedaży dopiero w listopadzie. 

Oprócz tego w sprzedaży pojawi się długo wyczekiwany korektor Maybelline Anti Age Rewind z gąbeczką, który Wam szczerze polecam i na pewno kupię kolejny, bo moje zapasy topnieją. 

Co sądzicie o tych nowościach? 

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony drogerii Rossmann.





12 komentarzy:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)