Rozkład jazdy na blogu - 4 - 9 września 2017

niedziela, 3 września 2017
Dzień dobry

Tradycyjnie w niedzielę uchylam rąbka tajemnicy i zapowiadam, o czym będziecie mogli poczytać na blogu w najbliższym tygodniu.


Tym razem nie zabraknie wpisów o marce Aube, która jest świeżynką na naszym rodzimym rynku. Przedstawię Wam cztery produkty tej marki i moje opinie na ich temat. Pokażę Wam wspaniały box o dużej wartości, za który zapłaciłam jedyne 50 zł. Oprócz tego przedstawię wpis, na który czekacie, a więc opinię na temat pigmentów z Glamshopu. Na horyzoncie widać wpis o zdenkowanych produktach, tym razem podzielony na kolorówkę i pielęgnację, bo wykończyłam wiele kosmetyków. 

Myślę, że ta zapowiedź zachęci Was do codziennych odwiedzin na blogu. Tymczasem zmykam zakładać dziennik mojej klasy na nowy rok szkolny, który jutro rozpoczniemy. Mam nadzieję, że niedziela upłynie Wam w przemiłej atmosferze. 

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)