Blogmas Day 8 - super okienka

sobota, 8 grudnia 2018
Dzień dobry

Dzisiaj widzimy się aż dwa razy w związku z oglądaniem kalendarzy :) Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni. Zerknijmy, co znalazłam w dzisiejszych okienkach.




Czas na okienka z numerem 8:


1. W kalendarzu Yves Rocher znalazłam mój ukochany lakier do paznokci, który utrzymuje się na paznokciach przez 7 dni, a nawet dłużej. Uwielbiam go za efekt, jaki mi zapewnia i za piękne kolory. Na zdjęciu odcień Rose Dahlia.

2. W kalendarzu Lookfantastic dzisiaj 100 ml żelu pod prysznic od Molton Brown, jest to linia Jasmin &Sun Rose, który pachnie przepięknie i z pewnością niebawem zabiorę go do łazienki:)

3. Sephora w okienku 8 ukryła miniaturę tuszu Too Faced Better Than Sex. Nie przepadam za nim, ale moja koleżanka go uwielbia, więc powędruje do niej. 

4. The Body Shop do pudełka z ósemeczką wrzucił 30 ml krem do rąk o zapachu mango. Super, w sam raz do torebki do pracy, bo przy mojej pracy z kredą muszę non stop nawilżać dłonie.

Bardzo mi się podoba zawartość okienek w dniu dzisiejszym. A co Wy sądzicie?

3 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)