Pomadka z gazety Elle

poniedziałek, 1 października 2018
Dzień dobry

We wrześniu skusiłam się na dodatek, który okazał się być hitem sprzedażowym :) Każdy chciał go mieć. O czym mowa?



Mowa o gazecie Elle z pomadką L`oreal z linii Balmain, którą można było kupić w super cenie, za jedyne 12,99 zł! Cena regularna tej pomadki to ponad 60 zł. Można było wybrać jeden z czterech wariantów kolorystycznych. Oczywiście, najpiękniejszy, a mianowicie czerwony kolor, był w moim mieście nie do zdobycia. Same ciemne, brązowe pomadki i kilka fioletów, a ponieważ mam fiolet z MAC, to ten sobie podarowałam.


Skusiłam się na totalnego nudziaka, o pięknej nazwie Urban Safari. Na początku wydawał mi się za jasny, ale po nałożeniu niewielkiej ilości błyszczyka Fenty zakochałam się. Od tej pory pomadka jest non stop w użyciu.


Skusiłyście się na którąś z pomadek?

8 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam że jest gazeta z takim dodatkiem ;) zresztą nie jestem 'każdy' i na pewno bym się nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę samą pomadkę i też stosuję ją z jasnym błyszczykiem. Wtedy wygląda pięknie:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie skusiłam, jakoś nie znalazłam koloru dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie takich ładnych kolorów nie było. A teraz w glamour są 2 rodzaje podkładów Deborah. J.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)