Pędzel za 5 zł idealny do blendowania

wtorek, 2 października 2018
Dzień dobry

Dzisiaj krótko i na temat :)

Przy okazji zakupów w Rossmannie zauważyłam obniżkę na pędzle - rybki z szafy Lovely. Każdy z nich był w promocyjnej cenie.


Skusiłam się na pędzelek do cieni, za który zapłaciłam jedyne 5 zł! Byłam ciekawa, jak się spisze...




Pędzelek jest doskonały, jeśli chodzi o blendowanie, rozcieranie cieni. Wystarczająco miękki, przyjemny w dotyku i robiący to, do czego został przeznaczony w bardzo dobrym stopniu. Tak mi się spodobał ten pędzel, że jeśli znajdę jeszcze inne w takiej promocyjnej cenie, na pewno się na jakiś skuszę. 

Co sądzicie o takich pędzlach?





3 komentarze:

  1. Ale jestem do tyłu. Nie wiedziałam, że Lovely ma takie pędzle w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że to pędzel z chińskiej strony. Nie wiedziałam, że Lovely też je ma :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)