Nowość Hean - Modeling Palette

sobota, 1 września 2018
Dzień dobry

Na stronie Hean przeczytamy: "Ten produkt to totalny must have! Przedstawiamy nowość - paletkę modelującą COCONUT o hipnotyzującym zapachu egzotycznego kokosa 🌴🥥 A co znajduje się w jej środku? Trio idealne, czyli dwa bronzery i rozświetlacz, który tworzy na skórze efekt lustrzanej tafli."

Gdy zobaczyłam to cudo, zapragnęłam go, zwłaszcza, że kosztuje niecałe 27 zł:) W związku z tym mam pytanie, czy ktoś widział tą nowość w sklepach, a jeśli tak, w których. W przeciwnym razie, zapoluję na nia online. 

Wpadła Wam w oko ta paleta? 
Swego czasu pisałam na blogu o trio od Hean i do tej pory miło wspominam tę trójkę do modelowania twarzy.




Miłego dnia!

3 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)