Haul zakupowy - Yves Rocher - wrzesień 2018

poniedziałek, 24 września 2018
Dzień dobry

Yves Rocher jest jednym z tych sklepów, które odwiedzam zwykle na początku miesiąca. Kupuję brakujące kosmetyki i korzystam z promocji zawartych na mailingowej karcie wysyłanej co miesiąc do osób posiadających kartę w tymże sklepie. 


W tym miesiącu wyjątkowo spodobała mi się oferta (-40 i -50% na dowolny produkt), gratis mleczko do ciała oraz przy zakupach za 65 zł torba, która będzie idealna na zapakowanie zakupów lub przeniesienie książek w pracy. Pojemna, pakowna i porządnie wykonana. Super! 




Oto produkty, które będę włączać w moją pielęgnację twarzy i ciała. Perfumowany balsam do ciała Comme un Evidence otrzymałam za zakup dowolnego produktu. Perfumowane mleczko do ciała otuli Cię delikatnością, szybko wchłonie się w skórę i nada jej miękkości, sprawiając, że Twoja skóra będzie nawilżona i subtelnie pachnąca świeżym i kobiecym zapachem. Odnajdziesz tu czystą, elegancką harmonię wody perfumowanej Comme une Evidence. Ta doskonała substancja wpisuje się w serię spójnych preparatów zapachowych. Pasuje do wody perfumowanej Comme une Evidence, podkreśla jej zapach na skórze i przedłuża jej trwałość.

Wybrałam Radiance Exfoliating Gel z serii Hydra Vegetal, którą uwielbiam.
Peeling do twarzy Hydra Végétal zawiera ponad 92% składników pochodzenia naturalnego, co oznacza, że jest bogaty w roślinne substancje aktywne, które wpływają na fizjologię i funkcjonowanie skóry. W peelingu wykorzystano m.in. mikrodrobinki bambusa, które mają porowatą strukturę. Wspomaga ona złuszczanie naskórka i usuwanie zanieczyszczeń. Dodatkowo właściwości bambusa wpływają łagodząco na skórę.
Składnik aktywny nazywany wodą komórkową, wyekstrahowany z edulisa i zastosowany w peelingu do twarzy Hydra Végétal umożliwia gromadzenie i regulowanie poziomu wody. Co ważne, edulis wykorzystywany w gamie Hydra Végétal pochodzi z BIO ogrodów botanicznych Yves Rocher znajdujących się w Bretanii, co gwarantuje jego wysoką jakość.

Trzecim produktem na zdjęciu jest City Detox Liquid Day Care, który otrzymałam za zebranie pieczątek na 3 poziomach. Produkt kosztuje 99 zł, ja dopłaciłam 9 zł! 
Detoksykująca emulsja do twarzy ma konsystencję płynnego żelu i jest znacznie lżejsza od tradycyjnego kremu, dzięki czemu kosmetyk jest natychmiastowo wchłaniany przez skórę. Składniki aktywne przenikają głębiej w jej strukturę i naprawiają uszkodzone włókna kolagenowe. Skóra jest również odtruwana ze szkodliwych związków, które zwiększają produkcję wolnych rodników powodujących szybsze starzenie się oraz niszczą jej barierę ochronną. Dzień po dniu Twoja skóra odzyska blask i witalność.


Jeśli chodzi o kolorówkę, postawiłam na super kredkę do oczu, którą kiedyś otrzymałam gratis. Spodobała mi się, bo jest idealna! Nie za miękka, nie za twarda, można ją aplikować jako liner lub jako bazę pod cień. Jestem z niej zadowolona! Postawiłam na fiolet z drobinkami. 

W mailingu zaciekawiły mnie te oto nowości do twarzy. Kosztują ok. 15 zł i są przeznaczone do peelingu, oczyszczania i orzeźwiania. 

Maseczki oczyszczające są wykorzystywane do intensywnej pielęgnacji skóry, gdyż ich składniki aktywne wnikają głębiej niż kremy. Nie należy ich jednak stosować codziennie. Oczyszczająca maseczka do twarzy jest szczególnie polecana kobietom o cerze suchej, wrażliwej lub zmęczonej ze zmarszczkami. Biała glinka jest bardzo delikatna - dzięki niej maseczka złuszczy naskórek i usunie ze skóry zanieczyszczenia. Skóra oczyszczona z martwego naskórka będzie również zauważalnie gładsza.

Wygładzający peeling do twarzy z pudrem z pestek moreli to kosmetyk pielęgnacyjny odpowiedni dla każdego rodzaju cery. Jest on polecany szczególnie do pielęgnacji skóry, na której zaczęły pojawiać się pierwsze widoczne zmarszczki i inne nierówności. Dzięki zawartości naturalnych składników kosmetyk od Yves Rocher działa wygładzająco, nawilżająco i oczyszczająco.

Orzeźwiająca maseczka do twarzy to kosmetyk uniwersalny, który świetnie nadaje się do pielęgnacji każdego typu cery. Zawarty w niej wyciąg z agawy bardzo szybko wnika w tkanki skóry, zapewniając im prawidłowe nawodnienie, a Tobie uczucie świeżości. Dodatkowo kosmetyk pobudza miejscowe krążenie krwi, dzięki czemu Twoja skóra łatwiej otrzymuje cenne składniki odżywcze. Poprawia to również ogólny wygląd skóry i przywraca jej poczucie komfortu.

Jestem ogromnie ciekawa, jak się u mnie spiszą te produkty do pielęgnacji twarzy i ciała. Z pewnością wrócę z recenzją albo opinią w denku. 

Znacie kosmetyki Yves Rocher? Które polecacie?

3 komentarze:

  1. Ciekawi mnie peeling złuszczający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie po drodze mi z Yves Rocher, ale ciekawią mnie maseczki i balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już przystopowałam z tymi zakupami w Yves Rocher, bo kiedyś było tak, że przez ten worek gratisów nie mogłam używać kosmetyków, które mnie interesowały, bo ciągle miałam coś z YR w szufladzie ;). Fajnie dostać pudło z kosmetykami, ale miałam przesyt :). Teraz odwiedzam ich sklep tylko jeśli uzbiera mi się kilka rzeczy, które naprawdę chcę kupić, i czekam na dobre promo.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)