24 % rabatu w MAC Cosmetics

niedziela, 23 września 2018
Dzień dobry

Właśnie przygotowuję dla Was wpis o Sephora Boxie, który pojawi się na blogu w tym tygodniu. Oprócz tego pokażę Wam, co kupiłam, aby ów box otrzymać. Tymczasem zostawiam Wam info o promocji w MAC Cosmetics, które tylko dzisiaj kupimy z 24% rabatem. 


Niestety, zniżka nie działa na nowe produkty, które mnie najbardziej zaciekawiły, a więc cienie w kremie oraz kajal`e do oczu. Może uzupełnię zapas mojej ukochanej mgiełki Prep+Prime Fix Plus, który zużywam non stop. Kusi mnie też korektor, ale na razie się waham. 

Życzę udanej niedzieli:)

2 komentarze:

  1. Korciło, ale wlazłam na stronę, pomyślałam i wyszłam :D. Nie potrzebuję niczego! Ale rabat zacny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie trafiłam na coś aktualnego:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)