Lipcowe pudełko be Glossy - warto?

środa, 8 sierpnia 2018
Dzień dobry

Pudełko be Glossy otrzymałam w czasie, gdy przebywałam na urlopie, więc jego opis niestety jest przesunięty mocno w czasie. Co znalazłam w środku? Jak oceniam ten box?


"Lato w pełni, więc odśwież swoją letnią kosmetyczkę! W BeGlossy "Morska bryza" znajdziesz produkty, które zadbają o Ciebie w słoneczne dni" - tak do zakupu pudełka zachęca nas ekipa be Glossy. Czy warto się skusić na to pudełko?




Tym razem box był ciężki i wypchany po brzegi. Była to jednak zasługa duetu do pielęgnacji włosów:) A co jeszcze sprezentował nam Glossy?


Derma - Body Shampoo, Żel do mycia ciała - 25,99 zł za 200 ml

Żel do mycia ciała Derma Family łagodnie i delikatnie czyści i jednocześnie pielęgnuje ciało. Pozostawia skórę czystą, miękką i nawilżoną. Produkt hipoalergiczny. Jest pozbawiony substancji zapachowych, parabenów i barwników, co minimalizuje ryzyko wystąpienia alergii oraz reakcji skórnych. Polecany przez lekarzy przy AZS i skłonności do alergii oraz jako profilaktyka w celu uniknięcia ryzyka alergii. Derma Family to inwestycja w zdrowie. Nie zawiera substancji szkodliwych co czyni go bezpieczną pielęgnacją dla całej rodziny każdego dnia.

Produkt otrzymał, aż trzy certyfikaty, które są gwarancją bezpieczeństwa i jakości:
Asthma-Allergy Denmark i Allergy Certified - dla certyfikowanych produktów hipoalergicznych, wolnych od alergenów i jakichkolwiek szkodliwych substancji. Bez zapachów, bez barwników, bez parabenów.
Nordic Ecolabel – dla certyfikowanych produktów przyjaznych środowisku i nie testowanych na zwierzętach. 

No no, wszystko, co  jest polecane osobom ze skłonnościami do alergii chętnie sprawdzam, bo od małego jestem "uczuleniowcem". Ciekawe, czy polubię się z tym produktem.


Pierre Rene - lakier hybrydowy - Ready&Go - 34,99 zł za 11 ml

Lakier hybrydowy 3 w 1 – baza, kolorowy lakier i top w jednym!

Dzięki nowoczesnej technologii powstał lakier jednofazowy, który nie wymaga stosowania warstwy podkładowej i nabłyszczającej, co znacznie skraca czas wykonania manicure. Zastosowanie tylko dwóch cienkich warstw koloru, bezpośrednio na płytkę, zapewnia wyjątkowo naturalny efekt, nadaje gładkość, elastyczność i piękny połysk do 10 dni. Usunięcie lakieru jest wyjątkowo łatwe i bezinwazyjne, zajmuje tylko 3 minuty! Bezpieczna formuła „3 Free” bez formaldehydu, toluenu i ftalany di butylu (DPB). Elastyczna, ale gęsta konsystencja lakieru wymaga precyzyjnej aplikacji. 

Niestety, produkt nie dla mnie, bo jestem nadal w grupie kobiet, które korzystają z lakierów tradycyjnych. Pójdzie do oddania. No szkoda:(


SheFoot Zestaw: Sól do kąpieli stóp z minerałami z Morza Martwego + pilniczek do paznokci - 9,99 zł za zestaw, który do nas trafił.

Sól zmiękcza naskórek już po kilkuminutowej kąpieli. Kąpiel z dodatkiem soli odpręża i przywraca skórze równowagę. Stosowana regularnie pomaga utrzymać skórę stóp w dobrej kondycji i eliminować nieświeży zapach. Aby Twoje stopy wyglądały pięknie zastosuj pilniczek do paznokci. Wygodne opakowanie pilniczka, pozwoli Ci zabrać go do torebki i w każdą dłuższą lub krótsza podróż. 

Przyjemne duo, sól już znam i lubię.  Z pewnością się u mnie nie zmarnuje, szczególnie w tym gorącym okresie, gdy stopy wołają o przyjemne odświeżenie po długich wędrówkach.


Duetus - maseczka do twarzy - 6,00zł za sztukę

Maseczka do twarzy przeznaczona do zaawansowanej pielęgnacji cery mieszanej lub z niedoskonałościami. Glinka zielona i olej z konopi oczyszczają i zmniejszają pory, regulując proces wydzielania sebum. Zawarty w maseczce węgiel aktywny posiada zdolność przyciągania oraz pochłaniania toksyn i różnego rodzaju zanieczyszczeń. Kwas salicylowy dogłębnie oczyszcza i rozjaśnia powierzchowne przebarwienia. Ekstrakt z lukrecji gładkiej, sorbitol oraz olej z pestek winogron odpowiadają jednocześnie za utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia. Po zastosowaniu maseczki skóra staje się widocznie wygładzona, odświeżona i zmatowiona. 

Maseczki uwielbiam i zużywam w szybkim tempie, więc i ta mnie mocno ucieszyła. Super!


Szampon Herbal Essences - Repair Argan Oil of Morocco - 19,99 zł za 400 ml

Regeneracja. Szampon Olejek Arganowy z Maroka. Herbal Essences bio:renew z cennym antyoksydantem pomaga oczyszczać i chronić Twoje włosy przed tym wszystkim, do czego przyzwyczajają się wraz z upływem czasu. Rezultat? Miękkie, swobodnie układające się włosy.
Ten szampon powstaje w fabryce dysponującej zielonymi certyfikatami, które gwarantują, że energia użyta do jego produkcji została zrównoważona wiatrową energią odnawialną. 0% Barwników, glutenu. Zrównoważone pH . Bezpieczny dla włosów farbowanych. Przywróć swoje włosy do życia z Herbal Essences: Bio Renew.

Ta linia produktów Herbal Essences wpadła mi w oko już jakiś czas temu, ale stwierdziłam, że kupię, jak zdenkuję moje wszystkie produkty do włosów. No i dostałam. Cieszę się :)


Do kompletu dostałam odżywkę z tej samej linii. Kosztuje tyle samo, co szampon.

Regeneracja. Odżywka Olejek Arganowy z Maroka. Herbal Essences bio:renew z cennym antyoksydantem pomaga oczyszczać i chronić Twoje włosy przed tym wszystkim, do czego przyzwyczajają się wraz z upływem czasu. Rezultat? Miękkie, swobodnie układające się włosy.
Ta odżywka powstaje w fabryce dysponującej zielonymi certyfikatami, które gwarantują, że energia użyta do jego produkcji została zrównoważona wiatrową energią odnawialną.

Jestem zadowolona. Tego typu produkty schodzą u nas szybko, więc będzie jak znalazł. 


To już wszystkie produkty, jakie znalazłam w lipcowym be Glossy. Oprócz lakieru hybrydowego, którego nie używam, jestem zadowolona z wszystkich produktów. Każdy z nich znajdzie u mnie zastosowanie. Można się przyczepiać do "drogeryjności" produktów, ale chyba już przywykłam, że be Glossy zmienił się i jest to nieodwołalne:) Box oceniam na 5! 

Ps. Swoje pudełko kupiłam w pakiecie ze zniżką z Glossydots, więc kosztuje mnie jakieś 35 zł. Dla mnie jest ok!

A jak Wam się podoba?

1 komentarz:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)