Dwie super promocje

czwartek, 9 sierpnia 2018
Dzień dobry:)

Dzisiaj zostawiam Wam informację o dwóch ciekawych promocjach, które być może Was zainteresują. Oto one:


Tylko w ten weekend w perfumerii Sephora skorzystamy ze zniżki 20% na kosmetyki Estee Lauder. Jeżeli chcecie skorzystać z perfumerii online, kod obowiązujący przy okazji tej oferty to ESTEE18B.


Z kolei w Superpharm z kartą Lifestyle skorzystamy ze zniżki 35% na kosmetyki Bioderma, oprócz tych w zestawach lub dwupakach.  Może warto zakupić kultowy płyn micelarny? 

To już wszystkie oferty, jakie dla Was znalazłam. Miłego dnia:)

1 komentarz:

  1. Niestety nie udało mi się załapać na te promocje, ale jestem zapisana do newslettera apteki melissa i jeśli tam są też tego rodzaju akcje to dostaję maila i jestem na bieżąco :) już się nie mogę doczekać aż będą mieli promocje na bioderme, bo muszę zapasy zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)