Gazety z super dodatkami kosmetycznymi

czwartek, 16 sierpnia 2018
Kochani


Co jakiś czas prezentuję Wam gazety z dodatkami kosmetycznymi, po które warto sięgnąć. Jakie wybrałam tym razem? Co wpadło w moje ręce?



Po pierwsze najnowszy numer Elle z wodą termalną Avene. Ten dodatek pojawiał się już w okresie letnim, więc czekałam aż znowu będzie do upolowania. Wodę Avene bardzo sobie cenię i taki mini rozmiar jest idealny do wrzucenia do torebki. 

Co o niej wiemy?


"Woda termalna z Avene w aerozolu to naturalnie kojąca woda dla skóry wrażliwej. Woda ze źródła Avene jest jedyną wodą pobieraną ze źródła w warunkach sterylnych w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym. Dzięki temu, woda termalna z Avene, zachowuje w całości właściwości źródła termalnego: kojące, łagodzące podrażnienia, działające przeciw wolnym rodnikom. Jest on dostępna pod postacią aerozolu, rozpylanego za pomocą azotu, który jest gazem obojętnym dla środowiska naturalnego, niepalnym i nieszkodliwym dla warstwy ozonu. Woda termalna z Avene jest nieodzowna dla wszystkich osób ze skórą wrażliwą. Jest to naturalny produkt, którego wszystkie właściwości zostały zachowane dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii."

Polecam!

Drugim magazynem po jaki sięgnęłam jest Glamour z tonikiem do twarzy Dermo System od Delia Cosmetics. Za zestaw zapłaciłam niecałe 8 zł. Tonik właśnie zdenkowałam, więc ten będzie jak znalazł...

"Odświeża i przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji. Zapobiega tworzeniu się niedoskonałości na skórze. Zmywa nadmiar mleczka do demakijażu. Niezbędny w każdorazowym odświeżaniu skóry. Odpowiedni do każdego typu cery. D-pantenol i naturalna betaina zapobiegają wysuszeniu i uczuciu ściągnięcia. Wyciąg z lukrecji łagodzi podrażnienia i nawilża."


Tym razem tylko te dwie pozycje wpadły w moje posiadanie. Jestem zadowolona, bo magazyny właśnie zabrałam w podróż, aby się nie nudzić, a kosmetyki już znalazły zastosowanie w mojej pielęgnacji. 

Co sądzicie o tych dodatkach?

7 komentarzy:

  1. Ten z wodą termalną avene chętnie bym przygarnęła, ale nie widziałam go chyba w kioskach ;) ostatnio kupiłam chyba zwierciadło z micelem aloesove :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie gazetki maja fajne dodatki, mnie ciekawi plyn z Delia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na gazetę z micelę mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio kupiłam Urodę Życia z dwoma maseczkami Bielendy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra wpis w sam raz do poczytania w pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)