Rozkład jazdy na blogu - 16 - 20 lipca

niedziela, 15 lipca 2018
Witam serdecznie

W najbliższym czasie na blogu będą gościć wpisy, które w pocie czoła przygotowywałam dla Was na okres dwóch tygodni. Przygotowałam ich aż 15, więc będą się pojawiać, może nie codziennie, ale na pewno większość z nich :) Ale zamieszałam. Na blogu poczytacie zarówno o pielęgnacji, jak i o makijażu. Są wpisy z recenzjami, z nowościami kosmetycznymi, które ostatnio otrzymałam do testów. Pojawią się haul`e oraz wiele innych. Opowiem sporo o kosmetykach Glamshop, przyjrzymy się paletom cieni, na chwilę obecną wybrałam dwie, ale myślę, że będą się pojawiać kolejne. W międzyczasie zapraszam Was na mój Instagram, gdzie na bieżąco będę opowiadać o tym, jakie miejsce zwiedzam, co zobaczyłam, a może co kupiłam:) 
Mam nadzieję, że będziecie mnie odwiedzać codziennie. Zapraszam do komentowania i życzę pięknego tygodnia! Buziaki!


1 komentarz:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)