See Bloggers start!

sobota, 23 czerwca 2018
Kochani

Gdy Wy czytacie tą wiadomość, ja prawdopodobnie jestem w drodze na See Bloggers, które w tym roku odbywa się w Łodzi. "Weźmie w nim udział 2000 osób, w tym blogerzy, vlogerzy oraz osoby prowadzące popularne kanały na Facebooku czy Instagramie. Wszyscy spotkają się, aby zdobywać wiedzę i lepiej poznać środowisko influencerów." W ciągu dwóch dni na scenie głównej i innych warsztatach/prelekcjach będzie można posłuchać Jurka Owsiaka, Kasi Nosowskiej, Michała Żebrowskiego, Urszuli Dudziak, Macieja Orłosia, Pauliny Mikuły i wielu innych. Pierwszego dnia odbędzie się rozdanie nagród "Hashtagi roku", a wieczorem nastąpi integracja podczas koncertu Kasi Nosowskiej. Wśród tematów poruszanych przez prelegentów, będą: Dekalog influencera, Hejt, FAQ influencer marketingu, RODO dla influencerów, Social media w słusznej sprawie, szeroko pojęty temat Instagrama i wiele innych. 


Oprócz tych wydarzeń, wezmę udział w 3 warsztatach, na które udało mi się zapisać, a będą to: warsztaty z marką Oilan, Natura Siberica i Olympus. Nie mogę się doczekać. 

Kogo spotkam na tegorocznym See Bloggers?

Obserwujcie mnie na Instagramie, gdzie na bieżąco będę Was informować o tym, co się dzieje :)

1 komentarz:

  1. Baw się dobrze :) Ja po ubiegłorocznym byłam bardzo zadowolona. W tym roku się nie zgłaszałam, bo po pierwsze: to czas mojego urlopu, a po drugie: nie podoba mi się, że przenieśli się z mojej ukochanej Gdyni do Łodzi :P

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)