Cienie foliowe Hean - Nowość!

piątek, 22 czerwca 2018
Kochani!

W minionym tygodniu w moje ręce wpadła fantastyczna nowość marki Hean. Mowa o cieniach foliowych, które możemy kupić za 10-11 zł w Hebe lub sklepie online. Byłam ciekawa, jak się będą spisywać, więc poczekałam aż pojawią się w Hebe. 
Cienie Treasure Foil Metallic to produkty o bardzo wysokiej pigmentacji i metalicznym wykończeniu - EFEKT METALICZNEJ FOLII do stosowania na sucho lub mokro.Wolne od parabenów. Występują w 14 topowych odcieniach. Na początek wybrałam 4, chociaż inne również do mnie "puszczały oko":) 




Wybrałam następujące kolory: 912- Fever Night, 916 - Holiday Pleasure, 919 - Sunrise oraz 922-  Champagne. Jakie odcienie są jeszcze w ofercie marki? Wszystkie odcienie oraz porządne swatche są do obejrzenia w sklepie online.  Producent zaleca, aby cienie tego rodzaju "nakładać na powiekę wilgotnym pędzelkiem, aplikatorem lub opuszkiem palca". 


Cienie te stosuję najczęściej jako akcent w makijażu. Nakładam je, aby rozświetlić wewnętrzny kącik, albo solo. W każdej roli spisują się bez zarzutu i zachwycają jakością. Niewielka ilość czyni cuda i wygląda niesamowicie, co zauważam nie tylko ja, ale i osoby, które komplementują mój makijaż. 


Zazwyczaj aplikuję je na bazę pod glittery od Nyx, ale i bez niej działają bez zarzutu. Nie zbierają się w załamaniu powiek, nie tracą na intensywności, są idealne aż do momentu demakijażu.


Wiem jedno, to nie są ostatnie cienie z tej kolekcji, które zagoszczą u mnie. Tylko...jak wybrać, jeśli wszystkie wyglądają kusząco?:) 

Co sądzicie o tych cieniach? Jak się Wam podobają?

8 komentarzy:

  1. Zazwyczaj nie lubię u siebie tak mocnego błysku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity dają efekt :) ciężko się zdecydować które odcień najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam blysk, te cienie niesamowicie mnie kusza i efekt jaki daja bardzo mi sie podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. racja, zwłaszcza ten czerwony :O

    OdpowiedzUsuń
  5. 916 holidey jest obłędny! To nie czerwien, absolutnie, to roz z brzoskwinia,w zasadzie tak nieoczywisty ze nie widzialam podobnego odcienia nigdzie. cudo do niebieskiej tęczówki oka

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez je mam tylko w innych kolorach i uważam ze sa rewelacyjne ;) robią świetna robotę na oku ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)