Dwie nowości z Hebe - pielęgnacja i przyjemna kąpiel

poniedziałek, 12 lutego 2018
Kochani

Hebe przyzwyczaiło mnie do tego, że mogę w nim znaleźć wiele ciekawych, niespotykanych w innych drogeriach marek i kosmetyków. Ilekroć jestem w pobliżu, zaglądam i zerkam, czy coś ciekawego pojawiło się na półkach i standach. Co wybrałam tym razem? 

Postawiłam na coś do pielęgnacji twarzy oraz zestaw kul do kąpieli




Od dawna marzyłam o przetestowaniu produktu marki Cosnature


Cosnature, Lemon & Melisse - 3 in 1, Reinigungs - Schaum - naturalna pianka oczyszczająca z cytryną i melisą 

Pianka oczyszczająca do twarzy zawiera ekstrakty ze skórki cytryny i liści melisy pochodzących z certyfikowanych upraw ekologicznych. Delikatnie i skutecznie usuwa makijaż, zanieczyszczenia skóry, martwe komórki naskórka i nadmiar sebum. Pozostawia skórę oczyszczoną, świeżą bez uczucia ściągnięcia.  Polecana do codziennego stosowania dla skóry normalnej i mieszanej. Zapłaciłam za nią 15 zł ( była w promocji z kartą Hebe ) i już włączyłam ją do mojej pielęgnacji. Pachnie fantastycznie, doskonale oczyszcza i nie wysusza skóry. Super domywa oleje i resztki balsamu Czarszki, który stosuję jako pierwszy krok (przygotowuję wpis o mojej pielęgnacji, więc tam rozwinę temat :))


Bubble T - Macaron Bath Fizzers Bubbles & Tea Edition - musujące ciasteczka do kąpieli, Herbata z owocami lata kosztowały ok. 15 zł, też była na nie promocja. Cieszą oko i wyglądają jak prawdziwe makaroniki, dlatego na opakowaniu widnieje ostrzeżenie, aby ich nie jeść ;)  Liczę na super relaksującą kąpiel z ich udziałem. 

To już wszystkie nowości z Hebe, jakie ostatnio do mnie trafiły i będą urozmaicać pielęgnację twarzy i kąpiele po wyczerpującym dniu. 

Znacie te kosmetyki?

1 komentarz:

  1. Makaroniki bym z chęcią wypróbowała, bo wyglądają obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)