Rozkład jazdy na blogu - 20 - 24 listopada 2017

niedziela, 19 listopada 2017
Dzień dobry

W najbliższym tygodniu czeka mnie wiele ważnych wydarzeń w pracy, więc cała moja energia jest skupiona na tym obszarze. Nie pozostawię Was na pewno bez wpisów, mam nadzieję, że każdy z nich znajdzie wielu zwolenników:)

Na pewno przeczytacie o MAC-u, który mnie zaskoczył czymś ciekawym... o produkcie z Rossmanna wartym poznania. Zaproszę Was na haul z nowościami ze sklepów Yves Rocher oraz kosmetykizameryki. Oprócz tego opowiem Wam o nowościach do pielęgnacji twarzy, demakijażu, jakie będę obecnie testować. 


Mam nadzieję, że każdy z wpisów znajdzie swoich zwolenników:) Zapraszam Was do regularnych odwiedzin. Miłej niedzieli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)