MAC mnie zaskoczył...

poniedziałek, 20 listopada 2017
Kochani

Dzisiaj krótko i na temat. W ostatnim czasie realizowałam zamówienie w sklepie MAC online, które z pewnością pokażę Wam na blogu w osobnym wpisie. W tym poście chciałam opowiedzieć o gratisie, jaki otrzymałam do zamówienia. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam i muszę przyznać, że byłam zaskoczona. Może spotkaliście się z takim prezentem i pomyślicie, że zachwycam się byle bzdurą, ale mnie cieszą takie małe rzeczy...



Otrzymałam mały uroczy kartonik i kartkę z napisem "Znajdź The One. Aby stworzyć własną unikalną próbkę podkładu do twarzy, odwiedź najbliższy salon MAC. Nasi artyści dobiorą najlepszy odcień." 


W środku kartonika umieszczony był słoiczek ze szpatułką, do której konsultantka w MAC zaaplikuje podkład w takim odcieniu, jaki będzie dobry dla mnie, a nie akurat znajdujący się w sklepie online. Super! 

Z pewnością skorzystam z tego prezentu i przy najbliższej okazji odwiedzę salon MAC. Uważam, że to był super pomysł i niesamowita niespodzianka. 

A co Wy sądzicie o takim gratisie?

5 komentarzy:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)