Rozkład jazdy na blogu - 25- 30 września

niedziela, 24 września 2017
Dzień dobry!

Za oknem deszcz i wiatr, jesień w pełni. U mnie natłok pracy i totalna papierologia, której nie znoszę. Nie mogłam jednak zawieść moich Czytelników. Przybywam z wpisem, który tradycyjnie co niedzielę dla Was przygotowuję, a mianowicie zapowiedź tematów, jakie pojawią się na blogu w tym tygodniu. 

Już jutro zaproszę Was na konkurs z marką Lactacyd, we wtorek opowiem o pewnym produkcie, który wiele zmienił w mojej łazience, środa to czas na wpis o nowości marki Lactacyd, która wiąże się z poniedziałkowym konkursem. W czwartek przyjdzie czas na moje wrażenia z najnowszej edycji be Glossy, a w piątek pokażę zdenkowane produkty w miesiącu wrześniu. 

Mam nadzieję, że weźmiecie udział w konkursie i będziecie codziennie zaglądać na mój blog. 

Życzę pięknego dnia!


2 komentarze:

  1. Kiedy Ty masz czas na pisanie codziennych postów? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę zawsze w weekend, na cały tydzień. Po prostu tak się nauczyłam i tak jest :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)