Promocja na pożegnanie lata ...

sobota, 23 września 2017
Kochani

Ja właśnie rozpoczęłam sesję zdjęciową nowości na blog, potem przygotowuję dla Was wpis o czymś, co warto mieć w łazience, a tymczasem podrzucam info o promocji w Shinybox

"Pożegnania nigdy nie są łatwe, zwłaszcza gdy musimy rozstać się ze wspaniałym słonecznym latem i przygotować się na chłodniejsze dni. Pragniemy jednak, aby nawet teraz uśmiech nie schodził z Twojej twarzy i dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie niezwykły zestaw Goodbye Summer >> http://bit.ly/2jP0Dj3"


Zamówiłabym, gdyby można było wybrać, a tak znając moje szczęście trafię na ten box, który mam :)

Pogodnej soboty!


1 komentarz:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)