Promocja na makijażowe marki w Rossmann, Superpharm i inne...

sobota, 16 września 2017
Kochani

Ruszają wielkie promocje w drogeriach. 

W Drogerii Natura do 40% zniżki na kosmetyki. Promocja nie dotyczy marek: Catrice, Essence, Neess, Provocater, Sally Hansen, Claresa.

Jeśli chodzi o Superpharm, obecnie trwa zniżka 50% na kosmetyki Max Factor, Revlon i Bourjois. W kolejnym tygodniu będzie zniżka na L`oreal i np. I heart Make Up. 

A co z Rossmannem? Mam dla Was info w sekrecie od koleżanki, która jest kierowniczką w jednej z tychże drogerii, że ... makijażowo obkupimy się od 10 do 19 października, więc jest szansa, że w sklepach pojawią się np. nowości Wibo! 

Koniecznie muszę skorzystać z promocji, moje zapasy stopniały i brakuje zapasowego podkładu, pudru itp. A jak u Was?

Udanej soboty:)

6 komentarzy:

  1. ja jedyne co teraz potrzebuje to nowego pudru sypkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w Naturze zakupy już zrobiłam, na pewno kupię coś w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra wiadomość z Rossmannem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć, niby nie mam planów zakupowych, ale na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O dobrze wiedzieć bo paletke z maybelline bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)