Le Petit Robe - maskara Guerlain - hit czy kit?

piątek, 15 września 2017
Dzień dobry :)

W sierpniu trafiło do mnie pudełko Golden Box, które opisywałam tutaj... Box ma zawierać produkty luksusowe i zgodnie z tym zapewnieniem,  w drugiej edycji pojawił się kosmetyk marki Guerlain, a mianowicie tusz do rzęs Le Petit Robe.


Wartość produktu jest niemała, bo 144 zł. W codziennym makijażu sięgam raczej po tusze drogeryjne, które kosztują góra 50 zł. Zużywam je szybko, więc byłoby mi żal wydawać ponad stówę na kosmetyk, który nie zagości na długo. 




Zacznijmy od zapewnień producenta: 

"Nowa, wszechstronna maskara jest uniwersalna jak mała czarna - zawsze elegancka i doskonała na każdą okazję: na weekend w połączeniu z balerinkami lub na wieczór ze szpilkami. Ta wszechstronna i trwała maskara swobodnie dopasowuje się do każdego rodzaju rzęs, zapewniając im spersonalizowaną objętość, efekt podkręcenia i definicję – w każdych okolicznościach. Podobnie jak pachnąca pomadka i lakier do paznokci La Petite Robe Noir, również maskara La Petite Robe Noire stanowi nowe, niezbędne akcesorium do makijażu. To nowy, nieodzowny element makijażu dla stylowych dziewczyn, takich jak nasza urocza paryżanka, która jest szykowna i zawsze uderza we właściwą strunę, nigdy nie komplikując sobie przy tym życia.

UNIWERSALNY PRODUKT - Superrzęsy
Aby urzeczywistnić wszelkie pragnienia dotyczące makijażu rzęs, La Petite Robe Noire pogrubia, podkręca, wydłuża i definiuje. Olivier Echaudemaison zaprojektował idealną i uniwersalną maskarę w intensywnie czarnym odcieniu. Produkt ten dopasowuje się do każdego kształtu rzęs i podkreśla wszystkie oczy, umożliwiając uzyskiwanie różnych efektów makijażu: od najbardziej naturalnego, po najbardziej wyrazisty. Można go nakładać rano, by wykonać makijaż na co dzień, lub używać na pokazach mody. Nowa maskara jest równie uniwersalna jak mała czarna. Podejmuje wyzwanie i wychodzi z niego zwycięsko!

PROFESJONALNA SZCZOTECZKA – ekskluzywny design i wyprofilowana końcówka
1/ Korpus szczoteczki: maskara nakładana szczoteczką ustawioną poziomo - od nasady aż po końce rzęs – momentalnie zwiększa objętość rzęs, w spektakularny sposób je podkręca i wydłuża.
2/ Główka – zaokrąglony wierzchołek szczoteczki: okrągła główka szczoteczki umożliwia ostateczny akcent makijażu. Ustawiamy ją pionowo i wykonujemy nią ruchy w górę i w dół. Dzięki temu uzyskamy intensywny i wyrafinowany efekt. Sprytnie zaprojektowana główka dociera do wszystkich rzęs – nawet tych najdalej osadzonych - i perfekcyjnie je rozdziela. Subtelnie podkreśla również maleńkie rzęsy powieki dolnej.

WSZECHSTRONNA FORMUŁA I WZORCOWA TRWAŁOŚĆ
Maskara La Petite Robe Noire, dzięki swojej wszechstronnej recepturze, wykonuje w pojedynkę wiele różnych zadań. Wśród jej składników znajduje się wosk pszczeli i wosk na bazie roślinnej, które pogrubiają i wydłużają rzęsy. Podkręcające i idealnie przywierające polimery modelują rzęsy i dodają im objętości, nie pozostawiając na nich grudek.
D-pantenol – składnik pielęgnujący – poprawia jakość rzęs i dzień po dniu pięknie je uwydatnia.
Efekt: idealne rzęsy przez 8 godzin; makijaż nie wymaga żadnych poprawek*."


Moje spostrzeżenia:

Tusz wygląda przepięknie. Marka Guerlain zawsze kojarzyła mi się z pięknym wyglądem kosmetyków. Tu nic nie zawiodło. Czy tusz przypadł mi do gustu? Zdecydowanie zakochałam się w jakości tego kosmetyku. Tusz doskonale wydłużył, pogrubił, podkręcił, zagęścił i przyciemnił moje rzęsy. Uzyskałam efekt "rzęs jak firanki", więc jestem zachwycona! Maskara nie osypuje się, jest idealna, jeśli chodzi o konsystencję. Nie rozmazuje się i nie tworzy efektu pandy. U mnie podziałała na 6 z plusem.  Zdecydowanie polubiłam się z tym produktem i teraz nie wiem, czy to dobrze, że mi się spodobał...bo przecież będę chciała do niego wrócić :) 

Znacie ten produkt?

4 komentarze:

  1. Pięknie wygląda i świetnie działa, czyli jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rowniez lubie ten tusz i ogolnie tusze Guerlain :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo luksusowo. Fajnie, że jesteś z niej zadowolona :) Aż sobie z ciekawości wygoogluję jak wygląda ta szczoteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. opakowanie aż żal wyrzucić :D ciekawa jestem czy kupisz go kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)