Lactacyd - olejek do higieny intymnej i konkurs dla Was

środa, 27 września 2017
Dzień dobry

W miniony czwartek dostałam tajemniczą wiadomość o przesyłce, jaka ma być do mnie dostarczona. Poczułam zaintrygowanie, bo w wiadomości nie było żadnej wskazówki, kto mógł ją wysłać. Zmieniłam miejsce odebrania przesyłki na tzw. "dhl parcelshop". Po ciężkim dniu w pracy, konferencji do późna, udałam się do pobliskiego sklepu Kaufland, aby odebrać niespodziankę. Sądziłam, że po nadawcy domyślę się, kto stoi za tą niespodzianką. Nic bardziej mylnego.



Po rozpakowaniu moim oczom ukazała się taka oto cudownie przygotowana paczka. Ale to nie wszystko...


Po usunięciu wieczka z opakowania, zobaczyłam coś, co znowu trzeba było rozsupłać :) Super!


Po rozwiązaniu wstążeczek opakowanie otworzyło się w pełni i ukazało to, co w nim najpiękniejsze... a mianowicie zawartość. 


W środku znalazłam nowość marki Lactacyd, a mianowicie Precious Oil do higieny intymnej oraz przepiękny wianek! Co wiemy o nowości Lactacyd?


Lactacyd - Delikatny olejek do higieny intymnej- zapewnienia producenta:

"Stosując nasz nowy olejek Lactacyd Precious Oil będziesz czuła się przyjemnie, świeżo i komfortowo każdego dnia. Preparat jest wyjątkowo delikatny, bardzo wygodny w użyciu, zmniejsza ryzyko pojawienia się nieprzyjemnych podrażnień oraz infekcji dróg rodnych. 

Co wyróżnia ten produkt wśród innych?
Jest to pierwszy olejek do higieny intymnej w Polsce, zapewnia uczucie nawilżenia aż do 8 h, pozostawia uczucie satynowej miękkości, idealny do golenia delikatnej skóry okolic intymnych, odpowiedni do każdego rodzaju skóry, chroni i uwzględnia naturalne pH 4.2 okolic intymnych, testowany dermatologicznie. 

Lactacyd Precious Oil to połączenie drogocennych olejków, kwasu mlekowego i delikatnych substancji myjących, dzięki czemu doskonale oczyszcza, nawilża okolice intymne kobiet."


Innowacyjna formuła zapewnia nawilżenie i miękkość:

Olejek z nasion soi - złagodzi podrażnienia, ma właściwości nawilżające i przeciwzapalne. 
Olejek z nasion słonecznika - wzmacnia naturalną warstwę ochronna skóry, regeneruje i zmiękcza naskórek, działa przeciwzapalnie, zwiększa elastyczność i spowalnia proces starzenia skóry.
Kwas mlekowy - podstawowy składnik wszystkich produktów marki Lactacyd, pomaga utrzymać równowagę pH okolic intymnych, pomaga odtworzyć naturalną florę ochronną pochwy. 


Jestem ogromnie ciekawa, jak spisze się u mnie ten produkt. Jest to coś innowacyjnego, więc czuję się tym bardziej zaintrygowana. Serdecznie dziękuję za taką piękną przesyłkę, za wianek, który jest tak bardzo kobiecy, tak piękny, że na pewno wykorzystam go do sesji zdjęciowych, gdy znowu będzie ciepło i słonecznie. 

A teraz coś dla moich czytelniczek, dla Was mam konkurs, w którym możecie wygrać właśnie tę nowość Lactacyd i sprawdzić, jak u Was podziała. Wszelkie informacje znajdziecie tutaj...
Co sądzicie o tej przesyłce?
#BecauseIamPrecious

2 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)