Haul - nowości z Superpharm / Dni Lifestyle

środa, 13 września 2017
Dzień dobry

W sierpniu w drogeriach Superpharm pojawiła się akcja promocyjna pod nazwą dni Lifestyle, podczas których wiele marek zdecydowało się na obniżenie cen o 50%, nie mogłam z tej okazji nie skorzystać. Co wpadło do koszyka?



Pasta Colgate Advanced White, płyn do higieny jamy ustnej Colgate Plax w wersji Tea&Lemon, który bardzo mi się spodobał. Oprócz tego moje ukochane mydełko (niestety było wyłączone z promocji) oraz szczoteczkę Oral - B Vitality 3 D White, bo moja obecna dogorywa. 


Jestem chyba ostatnią osobą, która przetestuje słynny żel łagodzący Aloe z Holika Holika, teraz kosztował 19,99 zł. Kupiłam także nowości, a mianowicie Serum Bielenda z zieloną herbatą, oczyszczający żel mineralny z zieloną herbatą, mój totalny KWC, jeśli chodzi o demakijaż, a więc płyn micelarny Garnier. Do koszyka wrzuciłam również chusteczki do demakijażu od Nivea, olejek do demakijażu Bielenda, najlepszy krem pod makijaż, a więc Nivea Care - lekki krem i najlepszy krem na noc, a więc masło kakaowe Ziaja. 


Jeśli chodzi o kolorówkę, zdenkowałam wiele kosmetyków, więc musiałam uzupełnić zapasy. Wzięłam niezawodny Rimmel Match Perfection (puder sypki), dwa ukochane tusze L`oreal Volume Million Lashes - Feline Noir oraz korektor Rimmel, który powrócił do szaf w Polsce, a więc Wake Me Up w odcieniu Ivory. 

Wszystkie nowości kupiłam taniej o 50%. Dodatkowo otrzymałam kupon 15 zł zniżki na kolejne zakupy. Uwielbiam Dni Lifestyle w Superpharm. Zaoszczędzimy, uzupełnimy zapasy i poznamy nowości kosmetyczne. 

Korzystałyście z tych promocji?

4 komentarze:

  1. Uwielbiam testować nowe kosmetyki do makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie jesteś ostatnią osobą co do żelu aloesowego - jeszcze ja go nie miałam :D W bardzo korzystnej cenie go dorwałaś :) Dużo ciekawych kosmetyków ogólnie widzę, najbardziej chyba ciekawią mnie produkty Bielenda z serii zielona herbata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też tego żelu aloesowego nie miałam ;) Tak więc to ja jestem chyba ostatnia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem kakaowy Ziaji lubiłam do pielęgnacji stóp :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)