Haul - zakupy z Rossmanna - część 1 i spostrzeżenia

czwartek, 27 kwietnia 2017
Kochani

Jak doskonale wiecie, od 20 - 28 kwietnia w Rossmannie możemy skorzystać z następującej promocji


Nie mogłam odpuścić tej akcji, bo właśnie zdenkowałam kilka kolorówkowych hitów, teraz mogę je mieć w niższej cenie. Dodatkowo, chciałam wypróbować co nieco. Niestety, pierwsze 3 podejścia w pierwszym dniu opisałam na moim instagramie W tym dniu zrezygnowałam i to było dobre rozwiązanie. Stwierdziłam, że być może wybranie się do dalszego Rosska i pójście tam w kolejnym dniu pomoże... i tak było. Nie spotkałam bezradnej obsługi, pań i panów grzebiących w dolnych szafach. Spokojnie doszłam do kolejnych szaf i kupiłam to, po co przyszłam.

Tym razem, mając na telefonie aplikację Klubu Rossmann możemy dostać dodatkową zniżkę!

Produkty do paznokci


1. Zawsze na tej promocji zaopatruję się w zapas zmywaczy do paznokci. Tym razem postawiłam na najlepszy i niezawodny Isana z olejkiem pielęgnacyjnym. Zapłaciłam za niego około 3 zł z groszami!
2. Na wyjazdy zabieram Delia Cosmetics Sponge Nail Remover. Nic się nie wylewa, gąbeczka nasączona zmywaczem szybko usuwa lakier i nie wysusza paznokci. Super!
3. Kupiłam także zdenkowany Peeling z aloesem i witaminą E. Uwielbiam jego zapach i to, że dobrze radzi sobie z oczyszczaniem płytki paznokcia. Polecam!
4. Lakier Miss Sporty w ładnym opalizującym na złoto odcieniu. Lubię takie kolory.

Makijaż twarzy 


1. Moja ukochana i niestety zdenkowana baza pod makijaż Lirene No Pores, pisałam o niej tutaj...
Dla mnie tańsza wersja Benefit. Dobrze na niej wyglądają wszystkie podkłady czy też kremy bb.
2. Jeśli chodzi o podkład postawiłam na moje ostatnie odkrycie, a więc 1 2 3 Perfect od Bourjois. Udało mi się kupić najjaśniejszy odcień. Polecam!
3. Kolejny ulubieniec, bo mojego pudru sypkiego Bourjois nie było... Rimmel Match Perfection spisuje się w zasadzie identycznie, więc nie zastanawiałam się długo. 
4. Nie mogłam ominąć szafy Bell. Tam postawiłam m.in. na najlepszy puder w kompakcie z serii Hypoallergenic. Takiego matu nie zapewniał mi na długie godziny żaden z pudrów...temu się to udaje.  

W następnej części pokażę Wam moje zdobycze do makijażu oczu i ust. Zapraszam :)

Znacie któryś z produktów? Co wpadło do Waszego koszyka?

5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, bo u mnie nie ma szafy Bell :P Pozostaje mi tylko Biedronka, ale tam nie ma serii HypoAllergenic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozsądne zakupy, ja też nie poszalałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbym wiedziała że My ważą tez obejmuje promocja zgarnelabym ze 3. Ten Isana tomala oazy zmywacz którymś wiernie radzi sobie z niemal z każdym lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo zakupiłaś :) Ja też musiałam wziąć Isana, żal było nie brać w takiej cenie. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)