Rusza Rossmannowe szaleństwo - 49%

poniedziałek, 21 marca 2016
Kochani

Już niebawem zacznie się Rossmannowe szaleństwo z obniżką -49% na kosmetyki kolorowe. Start promocji odbędzie się 20 kwietnia. Na chwilę obecną nie ma jeszcze informacji odnośnie podziału na konkretne kategorie, ale gdy taka wiadomość się pojawi, z pewnością dam Wam znać. Tak, jak poprzednio sprzedaż z obniżoną o prawie połowę ceną będzie się także odbywać w sklepie online. 


Z pewnością przygotuję dla Was wpisy z produktami, które polecam Wam kupić podczas poszczególnych etapów wraz z linkami do poprzednich zakupów i polecanych kosmetyków. 

Cieszy Was ta promocja, czy nie zamierzacie z niej korzystać?;)


7 komentarzy:

  1. Pewnie zaopatrzę się w podkład i korektor. I raczej nie skuszą mnie tusze do rzęs bo w czasie takich promocji niestety w tej sieci można trafić albo na odkręcany, zaschnięty tusz albo na tusz ze złamaną szczoteczką. :-/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podczas jesiennej promocji nie poszalałam, teraz nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie wyniosę pół sklepu :D
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. masakra, jak tu na coś droższego odłożyć jak non stop promocje ? :D nie pamiętam czy pisałaś o tym, ale ja chcę sobie coś kupić na promocji w Inglocie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zamiast na kosmetyki kolorowe chciałabym taką promocję na pielęgnację ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już odkładam pieniądze na promocje! <3 Szkoda, że na kosmetyki pielęgnacyjne nie szykują dla nas takich promocji. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za dużo wydałam ostatnio :P Jedynie będę polować na maskarę loreal ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)