4 miniatury Benefit w prezencie do zamówienia i kolejna super oferta Biedronki

wtorek, 22 marca 2016
Dzień dobry

Dzisiaj na sam początek dnia mam dla Was wiadomość na temat super oferty w sklepie internetowym Sephora, gdzie do zakupów powyżej 150 zł i wpisaniu kodu BENE316 otrzymamy zestaw 4 miniatur marki Benefit, w tym kultowy tusz They`re Real!, liner, baza Porefessional i bronzer w płynie Hoola.


Liczba zestawów promocyjnych jest jak zawsze ograniczona, więc kto chętny musi się spieszyć:)

Gdy już zadbamy o swój ładny wygląd, czas na zmianę garderoby na wiosenną, a w tym pomoże nam Biedronka :) Dzięki akcji tematycznej "Wiosna 2016", która już od poniedziałku jest dostępna w sklepach, możemy zaopatrzyć się w kurtkę ze skóry ekologicznej, torebki, baleriny, płaszczyki, przepiękny parasol, wygodne jegginsy, damską koszulę jeansową, urocze koszule damskie w piękną kratę, bluzki z nadrukiem, tenisówki, damską kamizelkę. Wszystko w dobrym stylu i niezłych cenach! Mężczyźni również znajdą da siebie jeansy, bluzki, buty skórzane, t-shirty, bluzy. Mnie wpadła w oko przeurocza bluza z kwiecistym nadrukiem ze strony 20 oraz tenisówki. Nie zabraknie piżam, damskich fig w zestawach (3 sztuki), bokserek lub męskich slipów. Oprócz tego w ofercie znajdziemy wiele książek do nadrobienia zaległości czytelniczych podczas świąt. Cała fantastyczna oferta, warta obejrzenia znajduje się tutaj...

Nowa akcja tematyczna Biedronki zapewni nam super garderobę na wiosenne dni
Te i wiele innych propozycji ubraniowych znajdziemy w najnowszej ofercie Biedronki
Co sądzicie o ofercie Sephory i co wpadło Wam w oko z oferty Biedronki?
Udanego dnia!

3 komentarze:

  1. Świetna ta oferta z miniaturami;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj byłam w Biedronce i widziałam tą ofertę 😁
    Bardzo spodobały mi się koszule denim 😍
    Zastanawiams się nad jej kupnem, bardzo dobre gatunkowe były i w super wzorach i fasonach 😄
    Zapraszam do siebie:
    www.hihilandia.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z tymi miniaturkami mam nadzieje ze częściej tak bedzie

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)