Kilka kuszących promocji ważnych tylko do 2 września

niedziela, 30 sierpnia 2015
Witam ponownie!

W związku z poprzednim wpisem o pigmentach Kobo mam dla Was informację dotyczącą kilku promocji mających miejsce w Drogerii Natura, które potrwają do 2 września. 

Lakiery L`oreal, które uwielbiam, bo nie są duże, pięknie kryją, długo się utrzymują, kupimy teraz w promocji 1+1 za grosz. 

Warto zaopatrzyć się w kultowy bronzer Kobo, który teraz kosztuje 11,99 zł, chętnie przetestowałabym ten ciemniejszy odcień. Jaśniejszy mam i polecam. 

Tusze Rimmel kupimy 30% taniej, z maskar tej marki polecam najnowszą ogórkową ;)

Również kultowy Camouflage Catrice jest w tańszej cenie, bo za 12,99 zł. Również polecam.

A na koniec coś z pielęgnacji, żel do mycia Soraya za 8,99 zł i pasta Blend-a-med za niecałe 10 zł. 

Przypominam także o ofercie Biedronki, która rozpocznie się od jutra

Najnowsza tygodniowa oferta Biedronki kusi wieloma ciekawymi promocjami

Od jutra startuje także nowa gazetka w Lidlu, gdzie w tańszych cenach kupimy m.in. kosmetyki Eveline

Wyruszamy do Lidl`a po super kosmetyki :)
Ciekawe, na co Wy będziecie polować ?:)

3 komentarze:

  1. Ciekawią mnie bronzery Kobo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czaje się na tą ramoneskę z Lidla :) ciekawe jak wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja kupię bronzer, szczególnie, że teraz powstał sklep internetowy :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)