Moc kosmetyków na lato kupimy w Biedronce - super produkty w niskich cenach

poniedziałek, 29 czerwca 2015
Kochane

Biedronka szaleje...tym razem proponuje nam kosmetyczną ucztę. W ofercie m.in kosmetyki do opalania Lirene, kosmetyki Marion,produkty kolorowe Bell, które uwielbiam i polecam, duże paczki płatków kosmetycznych, które muszę koniecznie kupić, maseczka ze śluzem ślimaka, Garnier w super niskiej cenie oraz wiele innych. Warto zerknąć tutaj...

Kusząca kosmetyczna oferta Biedronki
A co Wam wskoczy na listę zakupów w Biedronce? :)

3 komentarze:

  1. Ja teraz poluję na jakieś kolorowe kosmetyki na lato. Mam same brązy i beże i już mnie od tego mdli.
    Potrzebna mi jakaś fajna paleta cieni, ale nie wiem czy akurat tu na coś trafię :)
    W każdym razie - super blog - zawsze wiadomo gdzie zajrzeć, żeby dowiedzieć się gdzie mają najlepsze promocje. Sama jakoś nie mam głowy do analizowania takich ofert :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te gazetki promocyjne z Biedronki ;)!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)