Produkty Bath and Body Works za 11 zł - zakupy

wtorek, 19 marca 2019
Dzień dobry

W miniony piątek podczas wizyty w Silesii, postanowiłam zajrzeć do Bath&Body Works, gdzie od wejścia skusiła mnie informacja o promocji. Na co obowiązywała zniżka?


Tym razem, w obniżonej cenie można było kupić mydła w piance wszelkiej maści. Każde z nich w cenie 11 zł!




Wybrałam 3 różnego rodzaju nuty zapachowe i zaoszczędziłam 84 zł. Cena jednego mydła to około 39 zł, więc niemało.



Wybrałam Cucumber Melon, Stress Relief z eukaliptusem i miętą pieprzową oraz Vanilla Coconut w moich ukochanych nutach zapachowych. Jestem ogromnie ciekawa, jak mi się spodobają te produkty od Bath. Do tej pory cenię sobie żele antybakteryjne, mgiełki do ciała oraz balsamy. W takiej cenie, mogłam się na nie skusić, ale cena regularna jest dla mnie za wysoka, jeśli chodzi o mydło. Znacie mydła tej marki?

7 komentarzy:

  1. Miłego testowania - zapachów :)):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusiła mnie ta promka, ale nic nie kupiłam. Uroki chudego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania. Fajnie,że wybrałaś 3 mydełka to będziesz miała porównanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusza mnie od dłuższego czasu, ale jeszcze nie było okazji kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Minął mi już szał na kupowanie mydeł w piance :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)