Haul - nowości z Minti Shop

piątek, 22 marca 2019
Dzień dobry

Po małej przerwie odwiedziłam sklep internetowy, który dawniej odwiedzałam regularnie. Postanowiłam skusić się na kilka nowości oraz jeden produkt, który jest u mnie totalnym KWC.




Jak zawsze, zamówienie dotarło w przeuroczych kopertach w pastelowych barwach. Co znalazłam w środku?

Moja kolekcja turbo pigmentów od Hani się powiększa, więc musiałam zakupić nowe palety magnetyczne. Nie mogłam się zdecydować na jedną, więc do koszyka wpadły dwie nowości od Blend It. 

"Magnetyczna paleta umożliwia konfigurację ulubionych produktów w formie wkładów, takich jak: cienie do powiek, bronzery, rozświetlacze, róże. Praktyczna paleta wyposażona jest w przezroczyste, zamykane wieczko.Wymiary palety: 18.3cm x 13cm x 0.6cm"

Palety są doskonałej jakości, wyglądają przeuroczo i kosztują jedynie 29 zł za sztukę (regularna cena to 69 zł, ale odkąd się pojawiły w Minti są na promocji:))


Odkąd zobaczyłam te pędzle na Instagramie, wiedziałam, że muszą być moje. Mam już poprzedni zestaw tej marki i korzystam z nich non stop. Są doskonałej jakości, świetnie aplikują kosmetyki i nic się z nimi nie dzieje, nadal wyglądają jak nowe. 

"BLEND IT PRO to wysokiej jakości pędzle zarówno dla początkujących jak i dla profesjonalistów.
Na szczególną uwagę zasługuje dbałość o szczegóły wykonania BLEND IT PRO, każdy pędzel jest skonstruowany z drewnianego trzonka, mosiężnej skuwki oraz wysokiej jakości włosia syntetycznego bądź mieszanki naturalnego włosia kozy i syntetycznego." 

Za cenę 99 zł (ponownie oferta promocyjna, cena regularna to 149 zł.) otrzymujemy 6 pędzli, którymi wykonamy precyzyjny i przepiękny makijaż. Pędzle rozcierają cienie w mgnieniu oka, są miękkie i przyjemne. Polecam!





Ponieważ moja gąbeczka do makijażu dogorywa, postanowiłam dorzucić do zakupów nowość, również od marki Blend IT. 

Sponge gąbka do makijażu MARBLE PINK SUNSET kosztuje 19 zł (cena promocyjna, w cenie regularnej kosztuje 29,90 zł)

"Blend it! Sponge to uniwersalna gąbka do makijażu. Dzięki unikalnemu kształtowi pozwala na perfekcyjną i łatwą aplikację podkładu. Punktowo zakończona część służy do nakładania korektora, płaska do pokrywania okolic oczu i nosa."



Wśród nowości znalazł się także mój ukochany tusz do rzęs L`oreal Feline. Odkąd kupiłam tusz i był wyschnięty po jakimś tygodniu, obecnie korzystam ze sklepów internetowych, gdzie maskara jest nowa, no i w przystępnej cenie.

To już wszystkie zakupy, jakie poczyniłam w Minti Shop. Z każdego produktu jestem zadowolona, więc zakupy oceniam na najwyższą ocenę. Polecam Wam każdy z nich i czekam na komentarze, czy znacie je, macie w swoim posiadaniu i jak je oceniacie?

5 komentarzy:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)