Blogmas Day 13 - Szczęśliwa 13-stka?

sobota, 15 grudnia 2018
Dzień dobry

Dzisiaj znowu biegusiem, ale w weekend nadrobię zaległości i bardziej szczegółowo opiszę, co znalazłam w środku.


Pod numerem 13 w kalendarzach kryły się:


1. Ivisibobble - kultowe już gumki do włosów. Wersji slim jeszcze nie miałam, a ponieważ stosuję je codziennie, jestem zadowolona, że znalazłam je w kalendarzu. 
2. The Body Shop podarował mini wersję Gentle Eye Make - Up Remover o pojemności 60 ml. W składzie znajdziemy łagodzący rumianek. Jak mi się spisze ten produkt?
3. W Lookfantastic coś, co mnie nie ucieszyło, a mianowicie Balanceme Gradual Tanning Drops. Nie korzystam z tego typu produktów, więc i ten mnie nie ucieszył.
4. W Yves Rocher podobny w zastosowaniu produkt, jak w The Body Shop, a więc Hydrating Micellar Water, która pozwoli nam usunąć makijaż. 

Dzisiejsza zawartość kalendarza nie wywołała u mnie miłego zaskoczenia i tzw. "wow". Mam jednak nadzieję, że produkty okażą się trafione i dobrze się wpiszą w moją pielęgnację. 

Kolejna odsłona kalendarzy już jutro. Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. Invisibobble mam z zeszłorocznego kalendarza, ale średnio się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam gumki Invisibobble, więc byłabym zadowolona z takiego znaleziska.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)