Sephora kusi...

sobota, 17 listopada 2018
Kochani

Sephora przygotowała kilka zestawów, które można nabyć online. Kosztują ok. 129 zł i zawierają kultowe produkty. Co to za zestawy?

 
Zestaw zawiera najlepiej sprzedające się kosmetyki, które oczyszczą, nawilżają skórę i zapewnią jej ochronę w trakcie zimy  


1 Aqua bomb cream 10ml, Belief,
1 Black Sugar Perfect Splash Mask 20ml, Skinfood,
1 I'm avocado mask sheet 21g, Tonymoly,
1 I'm seaweed mask sheet 21g, Tonymoly,
1 Pumpkin Purifying 24K mask 30ml, Too cool for school
1 Pore & Make-up cleansing stick 6g, Caolion
1 Shake & Shot Rubber Hydro Mask 50g, Dr. Jart+
1 Outdoor Eye Mask 2x1,5g, Kocostar
1 Black Space Pore Caring Mask 27ml, The OOZOO
 
 
Zestaw Beauty Essentials zawiera:
 
1 Shimmering Skin Perfector Liquid in Opal 6ml, Becca
1 Bubblesheet 29g, Glamglow
1 Tattoo Liner in Trooper Black 0,2ml, KVD
1 Velvet Matte Lip Pencil in Cruella 2,4g, NARS
1 Lakier do paznokci Malaga Wine 3,75ml, OPI
1 The Ritual of Sakura Faming Shower Gel 50ml, Rituals
1 Węglowe płatki na nos 0,6g, Sephora Collection
1 Better than Sex in Black 3,9g, TOO FACED
1 Hangover Primer 5ml, TOO FACED
 
Czujecie się skuszeni? Ja na chwilę obecną nie, bo rozważam zakup kalendarza:)

2 komentarze:

  1. Myślałam o kalendarzu ale za takie pieniądze dla mnie to trochę za mało. Prędzej skuszę się właśnie na taki zestaw ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam różne zestawy na stronie Sephory, ale jeszcze się nie zdecydowałam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)