Nowości Nivea - Hairmilk wyzwalająca blask

czwartek, 6 września 2018
Dzień dobry

Podczas pobytu w Warszawie miałam przyjemność przetestować dwie nowości od Nivei, które dotarły do mnie tuż przed wyjazdem. Tym razem są to szampon i odżywka z nowej linii Hairmilk, wyzwalającej blask.


Zapraszam do zapoznania się z zapewnieniami producenta oraz moją opinią na temat tych produktów.




Szampon pielęgnujący Hairmilk -
Matowe, zmęczone włosy cierpią na brak nawilżenia, są szorstkie w dotyku i nie układają się. W efekcie pozbawione są blasku i naturalnych refleksów. NIVEA® Hairmilk – NATURAL SHINE – Szampon pielęgnujący z formułą z proteinami mleka i jedwabiu naturalnego pochodzenia:
• regeneruje włosy od wewnątrz, by były nawilżone i zdrowo wyglądały;
• wygładza włosy, aby równo się układały.

EFEKT: zdrowe, jedwabiste włosy, które naturalnie się układają wyzwalając pełnię blasku.
  • Zawiera formułę z proteinami mleka i jedwabiu naturalnego pochodzenia
  • Regeneruje włosy od wewnątrz, by były nawilżone i zdrowo wyglądały
  • Wygładza włosy, aby równo się układały
  • Wyzwala pełnię blasku włosów i sprawia, że włosy są jedwabiście gładkie
  • Do matowych, zmęczonych włosów
Moja opinia:

Szampon stosuję do każdego mycia, a myję włosy codziennie. Obawiałam się, że będzie zostawiał tłustą warstwę na włosach, że włosy będą wyglądały na niedokładnie umyte. Nic bardziej mylnego. Szampon dokładnie oczyszcza włosy. Nie wiem, jak ze wzmacnianiem od wewnątrz, ale muszę przyznać, że włosy wyglądają ładnie, są błyszczące, gładkie i dobrze się je układa. Jest równie dobry, jak poprzednia wersja Hairmilk.


Odżywka pielęgnująca - mleczna odżywka wyzwalająca blask -
Matowe, zmęczone włosy cierpią na brak nawilżenia, są szorstkie w dotyku i nie układają się. W efekcie pozbawione są blasku i naturalnych refleksów. NIVEA® Hairmilk – NATURAL SHINE – Odżywka pielęgnująca intensywnie nawilża matowe, zmęczone włosy, aby odzyskały zdrowy wygląd i wyzwoliły swój naturalny blask.

Formuła z proteinami mleka i jedwabiu naturalnego pochodzenia:
• regeneruje włosy od wewnątrz, by były nawilżone i zdrowo wyglądały;
• wygładza włosy, aby równo się układały.

EFEKT: zdrowe, jedwabiste włosy, które łatwo się rozczesują i naturalnie się układają wyzwalając pełnię blasku.
  • Zawiera formułę z proteinami mleka i jedwabiu naturalnego pochodzenia
  • Intensywnie nawilża włosy, aby odzyskały zdrowy wygląd i wyzwoliły swój naturalny blask
  • Regeneruje włosy od wewnątrz, by były nawilżone i zdrowo wyglądały
  • Wygładza włosy, aby równo się układały
  • Do matowych, zmęczonych włosów
Moja opinia:

Odżywkę stosuję co drugi dzień, więc nie używałam jej zbyt często, ale na tę chwilę mogę powiedzieć, że idealnie uzupełnia działanie szamponu. Tak samo, jak on, nie zostawia włosów z tłustą warstwą, nie są obciążone. Można zauważyć, jak lśnią i dobrze się układają, nie puszą się.  Bez problemu mogę je rozczesać. 

Jestem bardzo zadowolona z tego duetu. Cieszę się, że mogłam przetestować te nowości od Nivea. Znacie te kosmetyki?


3 komentarze:

  1. Lubię kosmetyki Nivea, dla mnie są super i zawsze byłam zadowolona z tych właśnie do włosów :) Tej linii nie testowałam, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama nie wyobraża sobie innego szamponu do włosów prócz tych z Nivea, więc na pewno spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z odżywką się polubiłam co do szamponu to mam mieszane uczucia, ponieważ bardzo podrażnił mi skalp :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)