Marka Fenty Beauty już w Polsce

sobota, 8 września 2018
Dzień dobry

Wczoraj, o godzinie 16.00 we wszystkich perfumeriach stacjonarnych rozpoczęło się Rihannowe szaleństwo. Dj`e, tłumy ludzi, głośna muzyka artystki oraz nowości kosmetyczne. Ominęłam Sephorę, bo wolę przyjrzeć się kosmetykom w spokoju. Nie znoszę, gdy ktoś stoi mi nad głową, a Dj coraz głośniej zachęca do zakupów. To nie dla mnie. Online kupiłam pewne maleństwo, które pokażę z pewnością na blogu lub Instagramie. A co Wy sądzicie o tym szaleństwie? 

Do 15 września, zamówienia zawierające produkt Fenty Beauty polecą do nas za darmo! 


2 komentarze:

  1. Ja też wolę spokój, zdecydowanie :) Marka wygląda ciekawe, ale chyba poczekam aż będzie można o niej poczytać na blogach, walczę z zakupoholizmem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków. Muszę się rozejrzeć gdzie można je kupić w Cambridge :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)