Joybox - edycja wakacyjna

piątek, 14 września 2018
Dzień dobry

Odwiedzając regularnie moją stronę, mogliście zauważyć, że często gościł u mnie Joybox. Później podziało się z nim tak, że produkty były nieciekawe, obsługa na bakier i zrezygnowałam. Gdy usłyszałam o edycji wakacyjnej, pomyślałam, "pewnie znowu coś z odrzutu" :) i tu muszę odszczekać, bo po obejrzeniu zawartości, aż się uśmiechnęłam. Czym prędzej wybrałam produkty, które mnie zaciekawiły i za jedyne 45 zł z przesyłką stałam się właścicielką wakacyjnej edycji. 
Co znalazłam w środku?




Przeurocza szata graficzna wprowadziła mnie w iście wakacyjny klimat, chociaż urlop był już dawno za mną. Co znalazłam w środku?


Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor - 75 ml, wersja travel size. 3 minutowa odżywka do włosów zniszczonych. Z pewnością się przyda, zwłaszcza taki rozmiar. 


Aussie, suchy szampon Wash+Blow in a Can, Cool Kiwi Berry. Suchy szampon przyda się, aby przywrócić objętość i świeżość naszym włosom. (opakowanie travel size)


Czas na coś, co upiększy naszą cerę, a mianowicie, głęboko oczyszczający peeling do twarzy z miodem i cytryną od marki Marion. 75 ml  produktu to odżywcza kuracja dla skóry zmęczonej, szarej, pozbawionej witalności. Ma zapewnić poprawę kolorytu, naturalny blask. Naturalne ścierniwo aktywnie złuszcza naskórek, ułatwiając jego regenerację. 


Duetus, żel myjący do twarzy - orzeźwiający, zwłaszcza dla cer problematycznych. Odpowiedni dla wegan. Pomaga pozbyć się wyprysków, trądziku, podrażnień, przy regularnym stosowaniu. Zawiera kompleksy naprawcze, antyoksydacyjne, regeneracyjne i ochronne. 


Sylveco, Aloesove, płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu. Ten produkt otrzymałam kiedyś jako dodatek do gazety. Skutecznie usuwa makijaż, pozostawia twarz ukojoną, nawilżoną. Ekstrakt z aloesu silnie regeneruje. Kompleks olejków eterycznych pozostawia uczucie matowej i odświeżonej cery. Byłam z niego zadowolona. 


Kneipp, olejek do ciała, "tajemnica piękna" - kompozycja 4 wartościowych, naturalnych olejków, które intensywnie pielęgnują skórę. Regeneruje i wzmacnia barierę ochronną skóry. Sprawia, że skóra staje się miękka, wygładzona, wypielęgnowana i natłuszczona. 


Heimish, balsam do demakijażu - 5ml, balsam jest stałej konsystencji, po nałożeniu na suchą skórę, pod wpływem masażu zmienia się w gładki, płynny olejek. W połączeniu z wodą tworzy przyjemną emulsję, która łatwo się zmywa, pozostawia skórę czystą i nawilżoną. 


Eveline, Banana Care, wygładzający balsam do rąk. Zapewnia suchej i szorstkiej skórze dłoni nawilżenie i intensywne wygładzenie. Produkt likwiduje zaczerwienienia, szorstkość i suchość skóry. 


Chusteczka do rąk, odświeżająca, antybakteryjna, zawiera alantoinę.


Kilka próbek od Bioxsine Femina - ziołowy szampon dla włosów, z tendencją do wypadania.


Louis Widmer - Skin Appeal - Lipo Sol Mousse - Zalecana do skóry tłustej i zanieczyszczonej.Łagodna, bezalkoholowa, niepodrażniająca pianka oczyszczająca o lekko dezynfekującym działaniu. Wnikając głęboko w pory skutecznie usuwa nadmiar sebum, zanieczyszczenia i makijaż. Triklosan i kwas salicylowy skutecznie zwalczają bakterie, hamują tworzenie się nowych zaskórników i zanieczyszczeń. Pantenol poprawia zdolność utrzymywania prawidłowej wilgotności skóry, chroni przed podrażnieniami i uspokaja skórę. Alantoina nawilża górne jej warstwy.


Muszę przyznać, że dawno nie trafiłam na tak dobry deal, jeśli chodzi o pudełka. Nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na zakup. Każdy produkt wykorzystam, a wiele z nich to dla mnie totalne nowości, mowa o marce Louis Widmer, Heimish. Oby więcej takich boxów. A jak Wam się podoba zawartość tej edycji?

2 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)