Olej konopny Efektima - warto go poznać!

sobota, 28 lipca 2018
Dzień dobry

Przybywam do Was dzisiaj z prezentacją nowego produktu od marki Efektima. W lipcu otrzymałam do przetestowania nowość, a mianowicie olej konopny. Uwielbiam olejki w mojej pielęgnacji, więc bardzo mnie ucieszyła ta przesyłka. 




Opakowanie jest minimalistyczne, ale bardzo praktyczne, z dozownikiem do łatwiejszej aplikacji produktu. 

Co wiemy o tym kosmetyku? Przeczytajmy, jakie są obietnice producenta:

OLEJEK KONOPNY & witamina E

Szybko się wchłania,
Działa jak zastrzyk pielęgnujący.

Olej konopny uznany jest za jeden z najlepszych olejów nawilżających oraz tzw. „olejów suchych”. Preparat szybko się wchłania i nie pozostawia na powierzchni skóry tłustego filmu.  Polecany dla skóry skłonnej do podrażnień. Utrzymuje skórę w dobrej kondycji oraz wpływa zapobiegawczo na przedwczesne oznaki starzenia.
Zmiękcza, wygładza oraz odżywia naskórek i końcówki włosów.
Stosowany na włosy dodaje im blasku i ułatwia rozczesywanie.

150 ml, cena: 26,45zł/brutto
Dostępność - tylko sklepy Rossmann


Moja opinia:

Olejek znalazł u mnie zastosowanie przede wszystkim, jeśli chodzi o pielęgnację włosów. Ostatnimi czasy moje włosy nie były w dobrej kondycji, więc postanowiłam o nie zadbać. Olejek stosowałam na moje końcówki, aby je wygładzić, zmiękczyć i poprawić ich stan. Teraz są jak po najlepszym zabiegu u fryzjera. Nie wyglądają jak miotełka, łatwo się rozczesują, ładnie się układają. Nie są suche i nie łamią się podczas czesania. Wcierałam także niewielką ilość w dłonie, skórki i kolejny hit.  Moje dłonie są nawilżone, w dobrej kondycji i nie widać nieestetycznych skórek. Super! Ogromną zaletą olejku jest fakt, że wchłania się bardzo szybko, co sprawia, że stosowanie go jest czystą przyjemnością, bo nie musimy się martwić o to, że kosmetyk zostawi na naszej skórze tłustego filmu. Mam skórę skłonną do podrażnień i tu kolejny plus, bo niewielka ilość pomaga i nie sprawia, że nasza skóra jeszcze bardziej się buntuje od dodatkowego kosmetyku. Jak dla mnie hit ! 

Znacie ten kosmetyk? Stosujecie olejki?

2 komentarze:

  1. mam go, sprawdził się u mnie fantastycznie i ten jego piękny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Olej konopny jest rewelacyjny, ale muszę przyznać, że ostatnio odkryłam również inny preparat, który także skradł moje serce. Seria DuoLife Medical Formula Proselect oferuje suplementy diety bogate w naturalne, doskonale przyswajalne składniki takie jak kolagen czy aloes. Choć stosuję to cudo od niecałtch trzech tygodni, to jednak już odczułam pozytywne skutki działania tego suplementu.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)