Nowa paleta Anastasia Beverly Hills

niedziela, 8 lipca 2018
Dzień dobry

Jak ja nie lubię, gdy marki wypuszczają kolejne palety, kolejne wpadające w oko palety... Tak też jest w tym przypadku. Jeszcze nie zdążyłam kupić Soft Glam od Anastasia Beverly Hills, bo czekam aż pojawi się jesienią w Polsce, a tu wczorajszy news na Instagramie marki z takim oto cudeńkiem...


Norvina jest utrzymana w nieco odmiennej tonacji. Pojawiają się fiolety, ale nie jest to typowo fioletowa paleta, no chyba, że z zewnątrz;) Podoba mi się ułożenie cieni, a więc góra z błyskotkami i dolna część z matowym wykończeniem. Górny rząd bardzo przypomina mi paletę Hudy,  Desert Dusk. Poczekam na swatche, ale znając mój "paletkoholizm" i ta trafi do mojej kolekcji. 


A jak Wam się podoba ta nowość ? Skusicie się?

Udanej niedzieli!

5 komentarzy:

  1. Piękna, będzie mi się teraz śnić po nocach. Świetne połączenie ciepłych i chłodnych odcieni. Anastasia zawsze musi kusić, nie może być inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, korzystałabym z wielu kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham fiolety wiec jako jedyna Anastasia bardzo do mnie trafia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy taka paleta będzie ok na jeden z elementów prezentu? Szukam inspiracji na prezent urodzinowy i jak co roku mam problem ;D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)