Upolowane za 13 zł w TKMaxx

poniedziałek, 4 czerwca 2018
Kochani

Dzisiaj przychodzę się pochwalić moją super zdobyczą, którą nabyłam w ostatnim czasie w TKMaxx za jedyne 12 zł z groszami. O czym mowa?




Swego czasu kumpela z Anglii opowiadała mi o fantastycznej paletce do upiększania brwi z Eyelure, która powstała przy współpracy z Fleur de Force. Ależ byłam miło zaskoczona, gdy ów zestaw zobaczyłam, nienaruszony i w takiej przystępnej cenie. Do wyboru były 2 warianty kolorystyczne. 


Postawiłam na wersję Medium i dobrze wybrałam. Z tyłu opakowania znajdziemy poradę, jak użyć kosmetyku. Dodatkowo, możemy zerknąć na kanał youtube, gdzie znajdziemy filmik instruktażowy.


W opakowaniu znajdziemy dwa cienie, jaśniejszy i ciemniejszy, które pomogą nam wystylizować brwi oraz jasny cień, który aplikujemy pod łuk brwiowy, możemy nim również skorygować co nieco. 


Odcienie są doskonale dopasowane do moich brwi, więc jestem zadowolona. Bardzo łatwo się je aplikuje. Do tego dokładam nieco żelu do brwi i gotowe. Muszę przyznać, że to był udany zakup. Rzadko kupuję coś w tym sklepie, bo do szału doprowadza mnie bałagan i pootwierane kosmetyki, ale tym razem jestem zadowolona!

Znacie ten produkt?

3 komentarze:

  1. W TK Maxxie często udawało mi się upolować coś ciekawego w niższej cenie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj gratuluje zdobyczy, czasem w TkMaxx mozna perelki wyhaczyc ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za tym sklepem.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)