Kod do promocji w Yves Rocher i wyjaśnienie

czwartek, 28 czerwca 2018
Dzień dobry

Pogoda nie rozpieszcza, ja jeszcze oddaję kilka dokumentów, które pozwolą mi rozpocząć wakacje i stąd przesunięcia na blogu. Mam nadzieję, że po weekendzie ruszę z nową energią i systematycznością. Dzisiaj zostawiam Wam info o promocji w Yves Rocher.

W sklepie online, do zakupów za minimum 89 zł dodawany jest zestaw 4 produktów miniaturowych, które będą idealne do zabrania w podróż. Ja odpuszczam, bo minisów u mnie dostatek, ale może Wam się przyda taka oferta.  Kod do tej oferty to SUMMER.

"Kod rabatowy uprawnia do otrzymania wakacyjnego zestawu w prezencie do zamówienia od 89zł. W skład zestawu wchodzą: Łagodzący płyn micelarny 50ml, Kremowy żel pod prysznic 30ml, Serum do twarzy Zmarszczki&Blask 5ml, Krem na dzień Zmarszczki&Blask 10ml. Zestaw zostanie dołączony do zamówienia za symboliczny grosz. Oferta ważna do 1.07.2018r. albo do wyczerpania zapasów."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)