Haul - Ekobieca + paleta gratis

środa, 6 czerwca 2018
Kochani

Pisałam Wam na blogu o promocji na kosmetyki Revolution, podczas której, dokonując zakupu produktów za minimum 75 zł można było dorzucić do koszyka paletę za 1 grosz. Jest to paleta przygotowana z okazji miliona followersów na fanpage`u marki. Dostałam wiele pytań, co wybrałam, więc postanowiłam przybyć z haulem, a osobne recenzje produktów pojawią się w osobnych wpisach. 


Muszę przyznać, że drogeria Ekobieca dorzuca najsmaczniejsze krówki do zakupów:)  Przejdźmy do prezentacji produktów, które wrzuciłam do koszyka ...




W czasie, gdy realizowałam zamówienie, nie wiedziałam, że za 2 dni pojawi się paleta Maxineczki, ale i tak jestem zadowolona ze zdobyczy... 

Makeup Revolution Reloaded Iconic Vitality 2 Paletka cieni do powiek to paleta 15 cieni do powiek.  Znajdują się tu zarówno jasne jak i ciemne cienie, w odcieniach czerwieni, brązu, beżu i zieleni. Paletka charakteryzuje się świetną pigmentacją i łatwością blendowania.  Zapłaciłam za nią 16 zł z groszami, a kolory...przypominają mi ukochaną Modern Reneissance od ABH. 

Makeup Revolution Matte Effect Concealer - Korektor w sztyfcie MC 02 Fair - dorzuciłam do koszyka, gdy brakowało mi kilku zł, aby otrzymać paletę. Komentarze bardzo mnie zachęciły do wypróbowania tego produktu. Matte Effect Concealer to korektor  w sztyfcie marki Makeup Revolution. Co wiemy o tym korektorze? Ma kremową konsystencję, dzięki czemu łatwo rozprowadza się na skórze. Skutecznie zmniejsza widoczność wszelkich niedoskonałości skóry, pozostawiając ją przy tym gładką i matową.

Makeup Revolution Retro Luxe Gloss Lip Kit Zestaw do ust Pomadka+Konturówka HONOUR - zestaw konturówka plus pomadka płynna, nareszcie bez matowego wykończenia.
Konturówka jest długotrwała, przy jej pomocy obrysowanie konturu ust nie sprawi większego problemu. Dodatkowo pomoże wyrównać kształt ust i ułatwi równomierne rozprowadzenie pomadki, która posiada płynną formułę oraz wygodny aplikator. Ponadto jest długotrwała i pięknie prezentuje się na ustach. Posiada intensywny kolor oraz bardzo wysokie nasycenie pigmentu, które daje pełne krycie kolorem. Jej połyskujące wykończenie sprawi, że sprawdzi się świetnie zarówno do makijażu dziennego jak i wieczorowego. 

Paleta za grosz, której poświęcę osobny wpis :)

Makeup Revolution Powder Blush - Prasowany róż do policzków Treat - Makeup Revolution Blush to róż do policzków, który nadaje skórze naturalny, świeży i młody wygląd. Pudrowa tektura różu nasycona kolorystycznymi pigmentami sprawia, że aplikacja jest łatwa i równomierna, daje możliwość budowania stopnia intensywności, a produkt dopasowuje się do skóry, dzięki czemu pięknie modeluje kości policzkowe. Róż w takim odcieniu od dawna wisiał na mojej liście do kupienia, a gdy zobaczyłam, że taki kolor mogę mieć za 5 zł, dorzuciłam go do koszyka.

Makeup Revolution Renaissance GLOW - Paletka do konturowania 7g - to paletka do konturowania, która zawiera bronzer oraz rozświetlacz. Bronzer jest w neutralnej tonacji i będzie pasował do każdego rodzaju karnacji, a rozświetlacz jest w kolorze złotym. Zarówno bronzer jak i rozświetlacz są dobrze napigmentowane, łatwo się aplikują a dodatkowo można budować ich intensywność. 
Paletka stanowi świetne uzupełnienie każdego makijażu twarzy. O tym zestawie marzyłam od dawna, a jeszcze mocniej od momentu, gdy kupiłam paletę z tej serii. Nie żałuję wydanych 29 zł na nią, jest moc! 

Który produkt powinnam wziąć pod lupę najszybciej i przygotować o nim wpis?


3 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)