Zestaw na medal - 4 ulubieńców makijażowych

czwartek, 3 maja 2018
Witam serdecznie

Dzisiaj opowiem Wam o 4 produktach, które nie tylko ładnie wyglądają, ale równie dobrze się spisują. Ten zestaw do makijażu często wyrusza ze mną w podróże, bo zapewnia mi przepiękny makijaż na długie godziny.




Brakuje tu kilku kosmetyków, ale zazwyczaj sięgam po moich ulubieńców, więc tu zaskoczenia być nie może. Jeśli chodzi o podkład wybieram Catrice HD Liquid Coverage, ukochany puder to sypki klasyk od Laura Mercier. Nie obejdzie się bez tuszu do rzęs, a więc L`oreal Volume Million Lashes Feline. Do brwi najczęściej stosuję maskarę od Golden Rose. Do tego zestawu dobieram różne kosmetyki do upiększania oczu, konturowania i pomadki. 

Ostatnio spodobała mi się znowu mozaika od Kiko, którą stosuję do upiększenia moich policzków. Róże mają delikatne drobinki, więc nie stosuję już rozświetlacza. Znowu pokochałam cienie od Makeup Revolution, które niejednokrotnie pokazywałam Wam np. na Instagramie. Cienie są idealnie napigmentowane, ślicznie błyszczą w promieniach słońca i zostają na powiece przez długie godziny. Jeśli chodzi o korektor, ostatnio zakochałam się w kultowym produkcie MAC, a więc Pro Long Wear. Doskonały! Teraz już wiem, dlaczego tak wiele osób po niego sięga. Zwieńczeniem makijażu jest nałożenie pomadki. Tu stawiam na kremową pomadkę od Kiko w nudziakowym kolorze. Nie jest wysuszająca, więc stosuję ją chętnie w pracy, gdzie non stop mówię :) 

Te produkty ostatnio ubarwiają mój makijaż i mój dzień. Znacie któryś z nich? Chcecie częściej takie wpisy?

3 komentarze:

  1. Nie znam tych produktów. Tak, lubię takie wpisy.Dobrze wiedzieć co trafia do grona ulubionych produktów stosowanych na co dzień.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)