Promocje na Dzień Matki

piątek, 25 maja 2018
Kochani

Niebawem Dzień Matki, więc większość marek pomyślała o promocjach, dzięki którym możemy kupić coś wymarzonego dla naszych mam. Mnie szczególnie zaciekawiła promocja w Clarins, gdzie oprócz darmowej wysyłki, możemy otrzymać taki oto prezent:



Fantastyczny zestaw o wartości 279 zł dostaniemy gratis, gdy nasze zamówienie będzie opiewało na kwotę minimum 229 zł. Mam tę pomadkę Clarins i jest fenomenalna! 


W Douglas perfumy kupimy z 20% rabatem, wpisując kod FRA20.

W The Body Shop pojawiła się nowa linia bananowa, która bardzo mnie intryguje. Nie jest mi jednak po drodze do tego sklepu, więc odpuszczam.

Z promocji skorzystamy także  w Hebe, gdzie produkty wybranych marek kupimy aż 40% taniej! "Użyj karty Hebe i kup wybrane marki 40% taniej. Dodatkowo robiąc zakupy za min. 40 zł kosmetyczkę otrzymasz za 1 GROSZ! Oferta dotyczy marek: Mexx, Bourjois Polska, Adidas, Rimmel London PL, Wellaflex, Wellaton, Sally Hansen, Max Factor, Playboy Fragrances" - przeczytamy na fanpage`u drogerii. 

A na koniec super informacja od sklepu Kosmetyki z Ameryki...


Rabat obowiązuje na markę Affect, Nabla...i ich super palety! 

Planujecie jakieś zakupy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)