Zakupy Rossmann -55% - cz. 2

czwartek, 26 kwietnia 2018
Dzień dobry

W dniu dzisiejszym pokażę Wam drugą część zakupów w Rossmannie, które tak, jak wspominałam wcześniej, są spore, bo część z nich jest kupiona na zamówienie dla bliskiej mi osoby, która nie ma dostępu do tej drogerii. Co jeszcze kupiłam?




1. AA Beauty Primer Anti - Shine - Matting & Pore Reducing Makeup Base - baza zmniejszająca widoczność porów i matująca. Ma działanie pielęgnacyjne, matuje skórę, zmniejsza widoczność porów. Baza dodatkowo reguluje wydzielanie sebum, przedłużając efekt matowego makijażu. Kompleks Skin-de-stress uszczelnia naskórek, wzmacniając go i przygotowując na komfortową i wygodną aplikację makijażu. 
2. Lovely Oh Oh Blush - miałam już kiedyś ten róż i zdenkowałam do ostatniego pyłku:) Przepiękny i idealny na wiosenno - letnie dni. Ma delikatne drobinki, które ładnie wyglądają w promieniach słońca. Uwielbiam! Kosztuje ok. 5 zł po promocji!
3. Mam i ja...zawsze byłam przeciwniczką pomad do brwi, bo boję się efektu, jaki można nimi osiągnąć. Nie lubię tzw. "instagramowych brwi" i wolę te, które wyglądają naturalnie. Próbowałam jej użyć i już znalazłam na nią sposób. Chyba się polubimy. Wybrałam odcień Soft Brown. 
4. Bielenda Magic Base - nawilżająca baza tonująca z efektem BB- żelowo - perłowa - wyrównująca koloryt, baza pod makijaż. Specjalistyczny dozownik rozbija kapsułki zawieszone w żelu, uwalniając z nich płynny fluid, który dzięki kryjąco - korygującym pigmentom delikatnie tonuje i ujednolica cerę. Jest lekki, nie klei się, szybko się wchłania.
5. Tego produktu nie muszę chyba nikomu przedstawiać. Odcień light jednego z moich ukochanych korektorów. Mowa o Maybelline z gąbeczką, bo nazwa jest zawsze inna:)
6. Lovely - Deep Matte Face Bronzer - wersja Creamy Chocolate, jaśniejsza niż ta tradycyjna, którą posiadam i uwielbiam. Czekoladowy, matowy puder brązujący do twarzy i ciała z ekstraktem z nasion kakao. Zapewnia efekt naturalnej opalenizny. Pielęgnuje skórę twarzy i maskuje niedoskonałości. Bardzo drobno zmikronizowane pigmenty gwarantują komfortową i równomierną aplikację. Formuła zawiera NANOCACAO o działaniu głęboko relaksującym, które w połączeniu z przyjemnym czekoladowym zapachem sprawia, że stosowanie tego pudru jest czystą przyjemnością.
7.  Intensywnie kryjący kamuflaż do twarzy - nowość Lovely. Posiada tzw. jumbo aplikator podobny do tego od Tarte. Jestem go bardzo ciekawa. 
8. Podkład Maybelline Superstay - 24H Full Coverage. Kryje i utrzymuje się na twarzy przez długie godziny! Bardzo go polubiłam. 
9. Wibo - Fixing Powder - tani i dobry podkład wykańczający do utrwalenia makijażu.
10. Lovely - Banana Chocolate - Banana Powder - bananowo - czekoladowy puder do twarzy z ekstraktem z nasion kakao. Koryguje i wyrównuje koloryt skóry, nadaje jej delikatne, ciepłe tony. Drobno zmikronizowane pigmenty gwarantują równomierną aplikację i długotrwały efekt. Nadaje skórze aksamitną gładkość i zdrowy promienny wygląd. 


Dzięki promocji kupiłam także dwie palety, na jakie polowałam, a więc Choco Bons od Lovely z matowymi cieniami oraz wspaniałą i na prawdę dobrą paletę Eveline - All in One - Burn. Z obu jestem zadowolona. Tanie, dobre i zapewniające piękne spojrzenie!

To już wszystkie zakupy z tej edycji promocji w Rossmannie. Jestem z niej zadowolona, mimo tego, że pojawiło się wiele sytuacji, które sprawiały, że jedna, czy druga osoba poczuła się niezadowolona. Opcja vip była w porządku. Dzięki niej upolowałam to, co chciałam, ale szkoda, że inne osoby nie wiedziały, dlaczego ich nie wybrano. Może na przyszłość warto to przedstawić w regulaminie. Mimo wszystko, jestem zadowolona. Produkty będę testować i na pewno dam znać, jak się spisują. A co Wy sądzicie o tej promocji?

2 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)