Stylowe zakupy i rabaty:)

piątek, 6 kwietnia 2018
Kochani

Ruszyła akcja Stylowe Zakupy, dzięki której możemy poczynić zakupy w wybranych sklepach w niższej cenie. Oto najciekawsze oferty wg mojej skromnej osoby:)


W sklepie Clarins otrzymamy 20 % zniżki, co akurat bardzo mnie ucieszyło, bo skończyły się moje ukochane olejki do ust. Chyba będą zakupy:)






W NYX`ie również ta sama promocja, tu pojawiło się sporo nowości, które mnie ciekawią, np. eyelinery, cienie w kremie i inne. 


Kolejny rabat, tym razem 25% obowiązuje w Clinique! No no, może komuś kończy się Take The Day Off, krem pod oczy lub 3 kroki?:)


Z chęcią udam się do salonu MAC, aby kupić taniej moją ukochaną mgiełkę Fix +, którą właśnie zdenkowałam. Poza tym nic nie wpadło mi w oko.





Jakie promocje Was zaciekawiły ?
Miłego dnia i udanych łowów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)