Denko - marzec cz. 1

czwartek, 19 kwietnia 2018
Dzień dobry

Dzisiaj przyszedł czas na rozprawienie się z wyrzutkami, czyli zdenkowanymi kosmetykami, które poleciały do kosza w miesiącu marcu. Zapraszam na krótkie recenzje.




1. Aussie - 3 Minute Miracle Shine - fantastyczna odżywka do włosów. Pokochałam ją za dawkę nawilżenia, jaką zapewniała moim włosom. Nie były one później przeciążone i brzydko wyglądające. Wręcz przeciwnie, były gładkie i jak po wyjściu od fryzjera. 
2. Dairy Fun - Fizzing Bath Bombs - oszałamiająco pachnące kule do kąpieli, które zapewniały mi niezłą dawkę relaksu po ciężkim dniu w pracy. 
3. Żel pod prysznic Isana - Cosy Dreams - nie pierwsze i nie ostatnie opakowanie. Żele, które nigdy mnie nie zawodzą Są tanie i dobre!
4. Cien - mydło w płynie z figą i mleczkiem bawełnianym. W przystępnej cenie, dostępne w Lidlu. Super wydajne i o ładnych nutach zapachowych. Polecam.
5. Pantene Aqua Light - szampon do włosów, który uwielbiam za jego lekką formułę, która nie obciąża włosów. Zawsze w zapasie, razem z Dove, który cenię równie mocno.
6. Nivea - olejek w balsamie Kakao - Zawiera drogocenny olejek, który został starannie połączony z szybko wchłaniającym się balsamem, zapewnia głębokie nawilżenie bez uczucia lepkości, sprawia, że sucha skóra staje się gładka i promienna. Byłam z niego zadowolona.
7. Woda zapachowa od Yves Rocher - limitowanka Collection Ete. Kupiłam ją za 19 zł. Pachniała oszałamiająco! Owocowo, świeżo, tak, jak lubię. Szkoda, że nie jest już dostępna.
8. Ziaja Activ - super dezodorant, który nigdy mnie nie zawiódł, nawet w czasie dużych upałów. 
9. Isana - mydło w płynie, Lovely Winter - jak zawsze dobry produkt w niskiej cenie i z super nutami zapachowymi.
10. Dove - najlepsze mydło w kostce z super nutami zapachowymi. Uwielbiam!
11. Isana - olejek do kąpieli, myję nim gąbeczki do makijażu, nie pędzle, bo niestety pędzle po umyciu w tym produkcie ucierpiały i szybko pozbywały się włosia. 

Znacie któryś z tych kosmetyków?

5 komentarzy:

  1. isana jest najlepsza do mycia pędzli i gąbek! zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam mydło z Isany i Cien, a także kule do kąpieli Dairy Fun i wszystkie lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie rowniez szybko schodzi olejek z Isany :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja za mydłem dove nie przepadam jakoś bardzo

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)