Zakupy z promocji w Rossmann 2+2 na kosmetyki do włosów

wtorek, 20 marca 2018
Kochani

Zakończyła się kolejna ciekawa promocja przygotowana przez drogerie Rossmann. Tym razem dzięki członkostwu w Klubie Rossmann mogliśmy kupić 4 produkty do pielęgnacji i stylizacji włosów, płacąc jedynie za 2 z nich. Co wybrałam?



Dwie nowości z portfolio Garnier, a mianowicie Szampon Botanic Therapy z miodem i propolisem, który ma regenerować i chronić. To samo ma nam zapewnić maska do włosów. Dobrałam jeszcze dwa szampony L`Biotica - jeden do włosów suchych, zniszczonych i drugi do osłabionych, wypadających włosów. Za to zamówienie zapłaciłam ok 39 zł! Super! 


Drugie zamówienie skupiało się na uzupełnieniu zapasów, jeśli chodzi o piankę i lakier do włosów. Postawiłam na duet, który swego czasu otrzymałam od marki Nivea w ramach współpracy. Jestem z nich zadowolona, więc i tym razem wybrałam te właśnie kosmetyki. Na zdjęciu widzicie również szampon Fructis od Garnier, który jest dla mamy, bo ten właśnie wariant jest jej ulubieńcem. Ostatnim produktem z promocji jest odżywka intensywnie regenerująca do włosów. Za to zamówienie zapłaciłam około 29 zł. 

Ciekawe, jakie produkty będziemy mogli kupić w kolejnych akcjach promocyjnych. Bo w kwietniu zadbamy o nasz makijaż, dzięki kultowej promocji -49% na kolorówkę. 

Korzystaliście z tej promocji? Co wpadło do Waszego koszyka?

2 komentarze:

  1. Kupiłam odżywkę z tej nowej serii od Garnier :) jest świetna - wersja oliwkowa ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)