Mini Lipstick Kit od MAC - 12 mini pomadek

czwartek, 1 marca 2018
Dzień dobry

Jednym z prezentów, jakie znalazłam pod choinką była taka przepiękna niespodzianka z logo MAC. Muszę przyznać, że od razu powiedziałam "woooow". Co znalazłam w środku?




Zestaw pochodzi ze świątecznej limitowanki Snow Ball i nosi wdzięczną nazwę Snow Ball Mini Lipstick Kit. Można było ją nabyć zarówno online, jak i stacjonarnie. W przepięknym etui znajdziemy mini pomadki w wielu kultowych dla marki MAC kolorach. Zestaw można było nabyć podczas nocy promocji ze sporą zniżką. Kosztował ok. 290 zł. Złote, pokryte blaskiem (a`la szron) opakowania były iście świąteczne!
Złote, pokryte blaskiem szronu opakowania świątecznej kolekcji M·A·C Snowball kryją w sobie esencję grudniowej atmosfery.

Więcej na: https://www.zeberka.pl/art/czy-to-najpiekniejsza-swiateczna-kolekcja-od-mac-cosmetics-foto-47100
Złote, pokryte blaskiem szronu opakowania świątecznej kolekcji M·A·C Snowball kryją w sobie esencję grudniowej atmosfery.

Więcej na: https://www.zeberka.pl/art/czy-to-najpiekniejsza-swiateczna-kolekcja-od-mac-cosmetics-foto-47100


W przepięknym etui znajdują się miniatury takich oto pomadek: Pretty Commencing, Little Darling, Please Me, Mangrove, Ruby Woo, Rebel, Flat Out Fab, Good Kisser, Diva, Velvet Teddy, Whirl, Stone. 12 miniatur w różnych odcieniach, których nie mam w swoich zbiorach MAC`owych pomadek. Jestem zachwycona zarówno wykonaniem, pomysłem i tym, że mam tak ogromny wybór kolorów. Każda z nich ma 1,7 g produktu. Standardowa pomadka jest nieco większa, ale przyznajmy szczerze, że tylko niektóre z nich udaje nam się zużyć w stu procentach. Tu jest większa szansa na niezmarnowanie kosmetyku. Pomadki mają przyjemną, kremową konsystencję, mimo matowych wykończeń nosi się je przyjemnie, nie wysuszają ust. Wpisując w google nazwę "mac snowball mini lipstick kit" znajdziecie wiele swatchy tych pomadek. Nie jestem zwolenniczką smarowania pomadkami po ręce, więc nie przygotowałam ich dla Was.


Co sądzicie o takim zestawie?



3 komentarze:

  1. Ciekawy zestaw. Poszukam swatchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda. Ale ja z tych błyszczykowych 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tego zestawu. Bardzo chciałam go kupić, ale niestety nie udało mi się go dostać. Zarówno stacjonarnie jak i online bardzo szybko się wyprzedał :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)