Marcowe pudełko be Glossy "Jestem kobietą"

poniedziałek, 26 marca 2018
Dzień dobry

W dniu dzisiejszym przyjrzymy się zawartości marcowego pudełka be Glossy, które dotarło do mnie  w piątek. Dzięki zapowiedziom wiedziałam, że w środku znajdę jeden kosmetyk, który na pewno mi się nie przyda... Mowa o lakierze hybrydowym. Nie noszę hybryd, więc ten produkt jest u mnie zbędny. Co jeszcze jest w pudełku? Czy mimo nietrafionego kosmetyku, ocena będzie w miarę wysoka? Zerknijmy...




Nowa edycja "Jestem kobietą" jest umiejscowiona w tradycyjnym, bladoróżowym pudełku.

W środku jak zawsze dbałość o szczegóły, ładnie zawiązana kokardka, karta informacyjna z typowo kobiecym elementem w postaci czerwonej szminki.


Oprócz karty informacyjnej, w boxie znalazłam próbkę produktu Vichy i zniżkę do Neo Nail -25%.

Cała zawartość pudełka be Glossy "Jestem kobietą"

Mincer Pharma - BotoliftX - Face Serum Lift Effect - Efekt Liftingu. Serum do twarzy Mincer Pharma to prawdziwa nowość w walce z oznakami starzenia. Formuła serum oparta na  składnikach aktywnych, skutecznie wygładza zmarszczki, zmniejsza ich widoczność. Po użyciu serum, skóra staje się bardziej sprężysta i odpowiednio nawilżona. Za 30 ml zapłacimy 44,90 zł. 


Botame, krem do rąk -  Shea Line - Borówka

"Owocowa radość i energia lasu zamknięta w Twoich dłoniach" - tak produkt opisuje producent. Za 30 ml zapłacimy niecałe 10 zł.


Neo Nail - lakier hybrydowy z kolekcji Boho - dostałam odcień fioletu. Jeden lakier kosztuje ok. 28 zł. Mój jest do oddania, o czym wspominałam na początku. 


Vichy - Aqualia Thermal - Bogata konsystencja - kosztuje 80 zł za 50 ml


Nawilżający krem kojący i wzmacniający skórę to:

- 24-godzinne działanie
- mikrorozpylenie w komórkach skóry wody termalnej z Vichy bogatej w rzadkie minerały
Po raz pierwszy woda termalna z Vichy i intensywnie nawilżający kompleks Hyaluronine Active zostały zamknięte w mikrokapsułce, aby trafić bezpośrednio do komórek. Nawodniona jakby wewnętrzną mikromgiełką skóra jest dogłębnie nawilżona.W pełni nawilżona skóra jest ukojona. Staje się gładka, świeża, jedwabista, wolna od uczucia dyskomfortu przez cały dzień. Wzmocniona skóra, jest bardziej elastyczna i świeża. Skuteczność potwierdzona pod kontrolą dermatologiczną.
Krem został opracowany dla skóry wrażliwej, hipoalergiczny. Krem o bogatej konsystencji jest świeży i wtapia się w skórę. Nietłusty. Nie klei się. Nie pozostawia filmu.


Evree - Instant Help - Multifunkcyjny balsam, ratunek dla skóry

Multifunkcyjny balsam evrée® natychmiastowo i długotrwale regeneruje, przynosi ulgę spękanej, podrażnionej i łuszczącej się skórze. Wszędzie tam, gdzie potrzebuje ona ratunku: na twarzy, rękach, ciele i stopach. 99% naturalnych składników. Formuła balsamu zawiera naturalne, wysoce skoncentrowanie składniki: wosk pszczeli, lanolina, masło mango, masło kakaowe, olejek kokosowy, olejek awokado.


To już cała zawartość pudełka be Glossy. Niestety, w tym miesiącu zawartość nie przypadła mi mocno do gustu. Owszem, przetestuję na pewno krem do rąk, serum, krem Vichy, ale jakoś brakło efektu wow. Produkt Evree dostałam także w Joyboxie, więc mam dwa... Nie lubię, gdy dany kosmetyk wyskakuje z każdego pudełka. Wystawiam ocenę 3 z plusikiem. A jak Wam się podoba ta zawartość?


4 komentarze:

  1. Nawet niezła zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, ze moja subskrypcja się skończyła, bo z tego pudełka interesuje mnie jedynie Vichy i Mincer

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że zużyłabym wszystko, więc nie jest tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)